Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Van een vriend heb ik gehoort dat operation Anchorage voor de ps3 is uitgesteld? Is dat waar? Reageren
wupie Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Van een vriend heb ik gehoort dat operation Anchorage voor de ps3 is uitgesteld?Is dat waar? Volgens mij niet, volgens mij kom het gewoon uit ergens in Juli of Augustus. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Van een vriend heb ik gehoort dat operation Anchorage voor de ps3 is uitgesteld?Is dat waar? Volgens mij niet, volgens mij kom het gewoon uit ergens in Juli of Augustus. hij zou eind juni komen =/ Reageren
Dastard Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points. maar is wel iets te he alsk eerst fallout koop en dan de totale versie met alles en goty komt pas in october Reageren
Dastard Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points. maar is wel iets te he alsk eerst fallout koop en dan de totale versie met alles en goty komt pas in october Wacht dan tot oktober, of als je een credit card hebt, koop je ze op de PS store, ik zal de GOTY kopen, aangezien ik geen credit card heb. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points. maar is wel iets te he alsk eerst fallout koop en dan de totale versie met alles en goty komt pas in october Wacht dan tot oktober, of als je een credit card hebt, koop je ze op de PS store, ik zal de GOTY kopen, aangezien ik geen credit card heb. een vriend van me heeft credit card hij koopt alles ik betaal trug heb ook alle metal gear online expansions zo gekocht Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Update: DLC voor Playstation 3 is uitgesteld tot Sept 2009. En dan beginnen ze met Broken Steel. Bron: http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Po...for_PS3_delayed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.