Jump to content

Fallout DLC?

Recommended Posts

Geplaatst:
Van een vriend heb ik gehoort dat operation Anchorage voor de ps3 is uitgesteld?

Is dat waar?

Volgens mij niet, volgens mij kom het gewoon uit ergens in Juli of Augustus.

Geplaatst:
Van een vriend heb ik gehoort dat operation Anchorage voor de ps3 is uitgesteld?

Is dat waar?

Volgens mij niet, volgens mij kom het gewoon uit ergens in Juli of Augustus.

hij zou eind juni komen =/

Geplaatst:

Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points.

Geplaatst:
Ze zitten ook alle 5 (The Pitt, Operation Anchorage, Broken steel, Point Lookout, Mothership Zeta) in de GOTY editie voor PS3, PC, 360 voor 59,99€ in oktober, het geld waard dus, btw de DLC's komen ook op schijfjes voor de PC en 360, niet voor de PS3. De DLC's zouden normal rond de 9,99€ kosten op de PS store, of 800 MS points.

maar is wel iets te he alsk eerst fallout koop en dan de totale versie met alles en goty komt pas in october

Geplaatst:

maar is wel iets te he alsk eerst fallout koop en dan de totale versie met alles en goty komt pas in october

Wacht dan tot oktober, of als je een credit card hebt, koop je ze op de PS store, ik zal de GOTY kopen, aangezien ik geen credit card heb.

Geplaatst:

Wacht dan tot oktober, of als je een credit card hebt, koop je ze op de PS store, ik zal de GOTY kopen, aangezien ik geen credit card heb.

een vriend van me heeft credit card hij koopt alles ik betaal trug :puh: heb ook alle metal gear online expansions zo gekocht

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...