GAMEKINGZ Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoi ik heb een CD gekregen met Visual Basic 2008 Express Edition erop , ik heb daarvan dus Visual Basic 2008 geinstalleerd . Maar het probleem is dat het helemaal in het engels is, nu vind ik dit niet zon ramp maar ik wil hem graag in het nederlands hebben . Hoe doe ik dat. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Visual Basic 2008 is zover ik weet helaas niet in het Nederlands beschikbaar. Om het te leren kun je deze tutorials doornemen. Mvg, Flitskikker Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 DVD'tje van bij pc-magazine zekr? heb ik ook en google gewoon es op MS Visual Basic 2008 Express NL Plugin, wel even goed kijken, maar ik heb een plugin ervan gevonden voor C++ dus voor Basic zal er ook wel eentje zijn denk ik Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) @ Flitskikker bedankt voor die tutorials , Heb je er nog meer voor mij. @ Mr.Psycho Ja heb ik van dat magazine en ik zal hem opzoeken. ^^. Bedankt allemaal. Bewerkt: 1 juli 2009 door gamekingz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.