Jump to content

irriterend


GTAKevin023

Recommended Posts

Wat vindt jij irriterend aan de mensen in gta IV? Ik bedoel wel de mensen die op straat lopen en in voertuigen zitten rondom Liberty City. Wat vindt ik irriterend?

1. Ze toeteren als je voor een rood stoplicht staat en alleen tegen jou, niet tegen andere mensen.

2. Ze rijden 50 km/u op een snelweg

3. Ze schelden soms tegen je als je alleen maar langs ze loopt.

4. Ze gillen soms ook als er helemaal niets aan de hand is zoals je maakt een kleine botsing.

5. Ze blijven constant links rijden op een snelweg of als je op de linkserijbaan komt aan rijden en zei rijden 50 km/u gaan ze op enen naar de linkserijbaan.

6. Ze zijn zo blind als wat, ze bosten vaak gewoon tegen je aan.

7. Het iritantste! Ze lopen gewoon op de weg en dan krijg ik gezeik met de politie :D

Dit zijn mijn irriterende dingen in gta IV maar toch is het een vet spel. Zet ook neer wat jij irriterend vindt aan de mensen in gta IV.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    14

  • Tommy-Vercetti

    9

  • SNIPER44

    6

  • r.deroos

    4

als je toetert naar een voorbijstekende PED dan blijft hij doodleuk staan.

9 van de 1o keer rijd ik dan door.

ze zijn idd bang van heli's

als je een wapen op iemand richt dat mensen in de buurt je gelijk willen afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

1. stomme weg situatie's

2. lopen weg van heli's

3. zij krijgen geen politie wij wel

Wat wel leuk is: je laat je slaan door een ped waar er een politie wagen bij staat, dan pakken de cops die ped op :D

Link to comment
Delen op andere websites

1. stomme weg situatie's

2. lopen weg van heli's

3. zij krijgen geen politie wij wel

Wat wel leuk is: je laat je slaan door een ped waar er een politie wagen bij staat, dan pakken de cops die ped op :D

Je kan wel zorgen dat er politie achter hun aan gaat. dan moet je een poppetje slaan en dan gaat ie vechten en dan als je 0 sterren hebt van politie naar een politie man toe lopen. en als je toch een ster hebt dan moet je cheat doen dat de politie weg gaat en dan naar een politie man toe lopen. dan worden ze gearesteerd :D

Link to comment
Delen op andere websites

1. stomme weg situatie's

2. lopen weg van heli's

3. zij krijgen geen politie wij wel

Wat wel leuk is: je laat je slaan door een ped waar er een politie wagen bij staat, dan pakken de cops die ped op :D

Je kan wel zorgen dat er politie achter hun aan gaat. dan moet je een poppetje slaan en dan gaat ie vechten en dan als je 0 sterren hebt van politie naar een politie man toe lopen. en als je toch een ster hebt dan moet je cheat doen dat de politie weg gaat en dan naar een politie man toe lopen. dan worden ze gearesteerd :D

Dat komt op hetzelfde neer als wat ik heb gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik aan het racen, en ga ik op de linkerbaan rijden, omdat er op de rechterbaan al iemand rijd. Als ik die auto dan voorbij steek gaat hij ineens links rijden, waardoor ik mezelf bijna dood rijdt...

Link to comment
Delen op andere websites

Mij irriteren peds eigenlijk niet. Ik vind ze wel cool :dans:

Ik vind het alleen irritant als ik met m'n motor scherp de bocht neem over het stoeppad. Dan komt het wel is voor dat ik tegen een ped knal en dan van m'n motor af val. :7

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik aan het racen, en ga ik op de linkerbaan rijden, omdat er op de rechterbaan al iemand rijd. Als ik die auto dan voorbij steek gaat hij ineens links rijden, waardoor ik mezelf bijna dood rijdt...

Idd, en als ik bijvoorbeeld realistisch wil rijden en ik sta voor het rode stoplicht te wachten komt er een of ander eikel gewoon rustig aangereden en alsnog raakt ie me aan waardoor ik op me voorganger knal.. Dat is echt zoo lomp. Ook als ik voor het stoplicht sta probeert de auto achter me gewoon door me heen te rijden, eerst raakt ie me en gaat ie naast me staan. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik aan het racen, en ga ik op de linkerbaan rijden, omdat er op de rechterbaan al iemand rijd. Als ik die auto dan voorbij steek gaat hij ineens links rijden, waardoor ik mezelf bijna dood rijdt...

Idd, en als ik bijvoorbeeld realistisch wil rijden en ik sta voor het rode stoplicht te wachten komt er een of ander eikel gewoon rustig aangereden en alsnog raakt ie me aan waardoor ik op me voorganger knal.. Dat is echt zoo lomp. Ook als ik voor het stoplicht sta probeert de auto achter me gewoon door me heen te rijden, eerst raakt ie me en gaat ie naast me staan. :duh:

Zo iets had ik ook al gehad:

Was ik rustig aan het rijden.

Toen zag ik dat er een politie agent achter een ped liep.

Dus ik stopte mijn auto al zodat ie rustig kon voorbij lopen, tsja, botst er natuurlijk een wagen tegen me -> rij ik die agent omver. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik aan het racen, en ga ik op de linkerbaan rijden, omdat er op de rechterbaan al iemand rijd. Als ik die auto dan voorbij steek gaat hij ineens links rijden, waardoor ik mezelf bijna dood rijdt...

Idd, en als ik bijvoorbeeld realistisch wil rijden en ik sta voor het rode stoplicht te wachten komt er een of ander eikel gewoon rustig aangereden en alsnog raakt ie me aan waardoor ik op me voorganger knal.. Dat is echt zoo lomp. Ook als ik voor het stoplicht sta probeert de auto achter me gewoon door me heen te rijden, eerst raakt ie me en gaat ie naast me staan. :duh:

Zo iets had ik ook al gehad:

Was ik rustig aan het rijden.

Toen zag ik dat er een politie agent achter een ped liep.

Dus ik stopte mijn auto al zodat ie rustig kon voorbij lopen, tsja, botst er natuurlijk een wagen tegen me -> rij ik die agent omver. :duh:

Wat ik dan meestal doe is uit m'n auto stappen m vervolgens een hartig woordje te doen tegen die gene. Soms gooi ik een granaat neer voor die auto en rij ik hard weg. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik dan meestal doe is uit m'n auto stappen m vervolgens een hartig woordje te doen tegen die gene. Soms gooi ik een granaat neer voor die auto en rij ik hard weg. :schater:

Da's inderdaad een optie om je te kunnen afreageren op iets. Wat je (ik alleszins) vaak kunt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik aan het racen, en ga ik op de linkerbaan rijden, omdat er op de rechterbaan al iemand rijd. Als ik die auto dan voorbij steek gaat hij ineens links rijden, waardoor ik mezelf bijna dood rijdt...

Idd, en als ik bijvoorbeeld realistisch wil rijden en ik sta voor het rode stoplicht te wachten komt er een of ander eikel gewoon rustig aangereden en alsnog raakt ie me aan waardoor ik op me voorganger knal.. Dat is echt zoo lomp. Ook als ik voor het stoplicht sta probeert de auto achter me gewoon door me heen te rijden, eerst raakt ie me en gaat ie naast me staan. :duh:

Zo iets had ik ook al gehad:

Was ik rustig aan het rijden.

Toen zag ik dat er een politie agent achter een ped liep.

Dus ik stopte mijn auto al zodat ie rustig kon voorbij lopen, tsja, botst er natuurlijk een wagen tegen me -> rij ik die agent omver. :duh:

Wat ik dan meestal doe is uit m'n auto stappen m vervolgens een hartig woordje te doen tegen die gene. Soms gooi ik een granaat neer voor die auto en rij ik hard weg. :schater:

Ik doe hetzelfde alleen dan met een molotov, dan kun je ze zien lijden. Muahhaha

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je je auto ergens parkeert en dat hij daarna weer weg is, zou leuker zijn dat die auto gewoon blijft staan waar je hem ook maar wilt parkeren. En als je dan het spel opslaat verdwijnen alle auto's die je ergens hebt geparkeerd behalve de auto's op je parkeerplaats natuurlijk. Zo ging dat in gta londen 1969 ook :puh:

En als je met je pistool op iemand richt houden ze een paar seconden hun handen in de lucht en daarna rennen ze weg, als je zoiets in het echt zou doen zouden ze echt niet gaan wegrennen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...