Jump to content

irriterend


GTAKevin023

Recommended Posts

Dat als je je auto ergens parkeert en dat hij daarna weer weg is, zou leuker zijn dat die auto gewoon blijft staan waar je hem ook maar wilt parkeren. En als je dan het spel opslaat verdwijnen alle auto's die je ergens hebt geparkeerd behalve de auto's op je parkeerplaats natuurlijk. Zo ging dat in gta londen 1969 ook :puh:

En als je met je pistool op iemand richt houden ze een paar seconden hun handen in de lucht en daarna rennen ze weg, als je zoiets in het echt zou doen zouden ze echt niet gaan wegrennen

Dit vind ik wel leuk ( mijn erecode) Als iemand mijn auto steelt (als ik hem niet eerst gejat heb) gaat die persoon dood hoe hard en waarheen die ook rijd:P of als iemand een auto stukrijd die ik heel probeer te houden ,

Of als de politie achter een ped aan zit jij die ped voor ze vangt/doodschiet krijg jij wanted :puh:

Of wanted tijdens vigilant missies

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    14

  • Tommy-Vercetti

    9

  • SNIPER44

    6

  • r.deroos

    4

Ik vind het eigenlijk wel goed dat andere mensen in GTA IV elkaar soms helpen, dat is realistisch.

Zouden jullie, als jullie een vrouw in elkaar geslagen zien worden, die vrouw niet helpen?

Juist hetzelfde in GTA IV, sla je iemand in elkaar, dan helpen sommige mensen die persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral heel fijn vind aan GTAIV.. om ook even positief te zijn; in andere gta's had je nog wel eens dat iemand opzij sprong als je op hem/haar afreed.. Soms sprongen ze ''opzij'' maar sprongen ze ipv uit de weg, vóór je auto! (Je reinste zelfmoord!) Vervolgens kwamen de politie weer achter je aan.. Dát is gelukkig opgelost :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer kon ik doorijden bij een stoplicht... rijden er ineens 5 auto's tegen mij aan die door rood reden!!! Mensen rijden dus slecht!

PS: ik probeer altijd netjes te rijden, ik ben niet zo iemand die lekker hard door de bochten scheurt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer kon ik doorijden bij een stoplicht... rijden er ineens 5 auto's tegen mij aan die door rood reden!!! Mensen rijden dus slecht!

PS: ik probeer altijd netjes te rijden, ik ben niet zo iemand die lekker hard door de bochten scheurt!!!

idd heb ik ook, mss een bug ofzo, maar wanneer het groen was stopten ze en wanneer het rood werd reden ze door.

Dit was alleen maar bij 1 kruispunt, toevallig een waar ik nogal vaak kom, namelijk hetgene aan het politiestation in bohan waar je uitkomt aan die grote brug.

Link to comment
Delen op andere websites

Het militantste vind ik nog steeds dat ze altijd op dezelfde rijbaan rijden :duh:

denk ik ze links voorbij te gaan, maar nee hoor dat palnetje gaat niet door want dan moeten ze perse als je er precies naast zit van baan veranderen. heel irritant. :bonk: verder vind ik het ook irritant dat ze gewoon tegen je oprijden.

Edit: had trouwens een keer dat ik moest w8ten omdat de popo net aan het overstappen was, ging die gozer achter me toeteren. Elke keer als hij toeterde keek de popo om naar de auto en op een gegeven moment reed die gozer gewoon door met z'n suv zodat ik lekker die popo kon scheppen.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Ja vooral als je zelf is voor een keer je auto heel probeert te houden rijdt zo iemand die zijn rem niet weet staan vanachter op je in en begint te zagen over zijn schade, niet dat ik zelf meestal zo fantastisch rij in LC hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja uitstappen AK pakken en het vuur openen op die gast of heel subtiel een kogel door te kop. :Y

Ik blaas de ander zijn auto altijd op.

ja, dmw een granaat uit de auto te gooien. ingedrukt houden, en als ie gaat piepen loslaten. BOEM! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...