Jump to content

irriterend


GTAKevin023

Recommended Posts

Ja uitstappen AK pakken en het vuur openen op die gast of heel subtiel een kogel door te kop. :Y

Ik blaas de ander zijn auto altijd op.

ja, dmw een granaat uit de auto te gooien. ingedrukt houden, en als ie gaat piepen loslaten. BOEM! :7

Ik neem liever wat afstand en knal de benzine tank aan gort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    14

  • Tommy-Vercetti

    9

  • SNIPER44

    6

  • r.deroos

    4

Ja uitstappen AK pakken en het vuur openen op die gast of heel subtiel een kogel door te kop. :Y

Ik blaas de ander zijn auto altijd op.

ja, dmw een granaat uit de auto te gooien. ingedrukt houden, en als ie gaat piepen loslaten. BOEM! :7

Ik neem liever wat afstand en knal de benzine tank aan gort.

Kan ook subtiel zijn, maar ik verkies de kogel of de granaat die zijn heel effectief op hun doelgebied :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst een Helikopter gejat bij de Helipad in Fishmarket South. Het was zo'n Helitours Heli, en er zaten dus nog meer Peds in. Die bleven zitten totdat ik landde op de hand van de Statue of Happiness. Ze stappen uit en flikkeren direct naar beneden :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst een Helikopter gejat bij de Helipad in Fishmarket South. Het was zo'n Helitours Heli, en er zaten dus nog meer Peds in. Die bleven zitten totdat ik landde op de hand van de Statue of Happiness. Ze stappen uit en flikkeren direct naar beneden :7.

Maar dat is toch niet irritant? Dat is juist grappig! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is een benzinetank, maar die is alleen niet zo opzichtig als in SA: hier moet je op de opening schieten in GTA IV zal er meerder keren zwaar op de benzinetank zelf moeten worden geschoten(eigenlijk is dit een mythe die door de Mythbusters is gebust want je kan helemaal niet door op een benzinetank te schieten deze laten ontploffen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem liever wat afstand en knal de benzine tank aan gort.

er is toch geen benzinetank? tpch alleen bij gta sa?

Een benzinetank is er wel, ik weet zo alleen niet waar je die kan vinden. :bonk:

EDIT: Sorry, ik wist niet dat je het over de benzineDOP van de auto had. :7

Bewerkt: door Aksss
Link to comment
Delen op andere websites

Vaak vanachter in de auto, achter de nummerplaat maar niet altijd :7 .

Daarom vind ik een granaat toch iets subtieler.

Bij de oudere auto's zit hij meestal achter de nummerplaat.

Modernere auto's hebben een benzine dop.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist gemerkt dat bij een Rebla de benzinetank vanvoor zit(of kan de radiator zijn die was gesprongen),

toch mooi verbeterd he, hoe dat die mannetjes opfikken :7 in VC werden die helemaal zwart als je die in de fik zette ^_^ . Wat ook wel grappig is, aan de zee moet je iemand verwonden die dan naar de oever duwen en dan genadeschot en 'You fed the Fish' een laatste duwtje helpt ook :7 .(Sommige peds kunnen zwemmen en andere niet, moet je ook rekening mee houden)

Link to comment
Delen op andere websites

Juist gemerkt dat bij een Rebla de benzinetank vanvoor zit(of kan de radiator zijn die was gesprongen),

toch mooi verbeterd he, hoe dat die mannetjes opfikken :7 in VC werden die helemaal zwart als je die in de fik zette ^_^ . Wat ook wel grappig is, aan de zee moet je iemand verwonden die dan naar de oever duwen en dan genadeschot en 'You fed the Fish' een laatste duwtje helpt ook :7 .(Sommige peds kunnen zwemmen en andere niet, moet je ook rekening mee houden)

Zit bij een Rebla de Benzine Tank vanvoor?

Vreemd.

ik denk eerder dat de Radiator is ontploft.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist gemerkt dat bij een Rebla de benzinetank vanvoor zit(of kan de radiator zijn die was gesprongen),

toch mooi verbeterd he, hoe dat die mannetjes opfikken :7 in VC werden die helemaal zwart als je die in de fik zette ^_^ . Wat ook wel grappig is, aan de zee moet je iemand verwonden die dan naar de oever duwen en dan genadeschot en 'You fed the Fish' een laatste duwtje helpt ook :7 .(Sommige peds kunnen zwemmen en andere niet, moet je ook rekening mee houden)

Zit bij een Rebla de Benzine Tank vanvoor?

Vreemd.

ik denk eerder dat de Radiator is ontploft.

Ja toen ik dit zag, dacht ik ook dat de radiator misschien gesprongen is, maar dit lukt niet altijd, bij er recht op rijden gaat het niet, het moet wat schuintjes met een redelijke snelheid en hij mag niet te snel gaan, maar toch altijd grappig hoe die mannetjes opfikken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Juist gemerkt dat bij een Rebla de benzinetank vanvoor zit(of kan de radiator zijn die was gesprongen),

toch mooi verbeterd he, hoe dat die mannetjes opfikken :7 in VC werden die helemaal zwart als je die in de fik zette ^_^ . Wat ook wel grappig is, aan de zee moet je iemand verwonden die dan naar de oever duwen en dan genadeschot en 'You fed the Fish' een laatste duwtje helpt ook :7 .(Sommige peds kunnen zwemmen en andere niet, moet je ook rekening mee houden)

Zit bij een Rebla de Benzine Tank vanvoor?

Vreemd.

ik denk eerder dat de Radiator is ontploft.

Ja toen ik dit zag, dacht ik ook dat de radiator misschien gesprongen is, maar dit lukt niet altijd, bij er recht op rijden gaat het niet, het moet wat schuintjes met een redelijke snelheid en hij mag niet te snel gaan, maar toch altijd grappig hoe die mannetjes opfikken :7 .

Bij een Rebla zit de benzine tank achter want ik heb de onderkant eens bekeken.

dus ik denk dat de radiator gewoon kapot ging.

en die gastjes: als ze zijn verbrand komt er rook af :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...