Jump to content

irriterend


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik vindt het irritant als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta, en dan zo'n maloot heel zacht rijd

en alsnog tegen me aanknalt. Of dat als ik door rood rijd al die mensen langs de weg gaan zitten schelden dat soort dingen. Daar wordt ik gewoon niet goed van. :ch:

Mvg, I MICK I

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    14

  • Tommy-Vercetti

    9

  • SNIPER44

    6

  • r.deroos

    4

1. Ze zeggen soms beledigende dingen over je.

2. Ze rijden je soms aan.

3. Als je ook maar een keer schiet rennen ze allemaal weg.

4. Ze rijden soms tegen je auto terwijl het stoplicht op rood staat.

Bewerkt: door StannieB12
Link to comment
Delen op andere websites

1. Ze zeggen soms beledigende dingen over je.

2. Ze rijden je soms aan.

3. Als je ook maar een keer schiet rennen ze allemaal weg.

4. Ze rijden soms tegen je auto terwijl het stoplicht op rood staat.

Verschrikkelijk inderdaad. Laats werd ik dood gereden door een bestuurder die ineens vol het gas intrapt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ze zeggen soms beledigende dingen over je.

2. Ze rijden je soms aan.

3. Als je ook maar een keer schiet rennen ze allemaal weg.

4. Ze rijden soms tegen je auto terwijl het stoplicht op rood staat.

Verschrikkelijk inderdaad. Laats werd ik dood gereden door een bestuurder die ineens vol het gas intrapt :puh:

Ik reed zo de weg op naar Francis International en voor mij is het groen, komt er zo een politiewagen van de andere kant aan die voluit tegen me aanbotst :duh: Maar gek genoeg, kreeg ik geen wanted level :dans:

Mijn lijstje:

1. Ze beledigen je

2. Ze komen met je auto tegen je aan (en dat is erg irritant, ik werd eens door een auto tegen een andere auto aan geduwd waardoor ik klem zat...

3. Ze rennen altijd weg als je maar 1 beweging doet

4. Als je hun slaat slaan ze soms terug

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ze blijven links rijden, en als jij ze dan inhaalt, gaan ze plots rechts rijden,

2. Als taxichauffeurs tegen jou auto aanrijden, doen ze alsof het jou schuld is, en trekken ze je uit je auto

3. Als de politie iemand achtervolgt en je gooit diegene op de grond, krijg jij een Wanted, en laten ze de crimineel met rust.

Link to comment
Delen op andere websites

meest irriterende punt aan GTA IV zijn de mede weggebruikers.

het zijn voorgeprogrammeerde robots die je na 10 minuten spelen allemaal kunt voorspellen...

zou lauwer zijn als er verschillende soorten bestuurders op de weg zijn

Link to comment
Delen op andere websites

meest irriterende punt aan GTA IV zijn de mede weggebruikers.

het zijn voorgeprogrammeerde robots die je na 10 minuten spelen allemaal kunt voorspellen...

zou lauwer zijn als er verschillende soorten bestuurders op de weg zijn

Ik vindt dat dit toch nog meevalt, dit is al erger geweest.

Eignelijk erger ik me aan niks in GTA IV, geniet van het spel en let niet op de nadelen maar geniet van de verbeteringen, Carpe Ludi. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de politie irriterent ze rijden tegen mij aan en dan krijg ik een wanted ster dat is irritant

Ja dit is altijd raar, maar waarschijnlijk krijg jij alleen aar een Wanted als je zelf aan het bewegen was met je voertuig is het voor de politie dat jij eigenlijk deze botsing had kunnen voorkomen door uit te weiken wat meestal niet ging :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets heel irriterends, de politie die kan je gewoon nooit eens op een normale manier volgen! Ik was op een gegeven moment een achtervolging aan het doen (beetje zoals dat in films gaat, was ook om een filmpje op te nemen), en ik schoot een steegje in, maar die politiewagens die gaan gewoon uit het niets slingeren, en in een steegje staan vaak wel palen en containers enzo, conclusie: Die politiewagen zat echt wel 20 keer vast.

Da's gewoon echt niet leuk als je met politie achter je aan over een schans aan het eind van zo'n steegje wil ofzo, dan ben je d'r bijna, kijk je achter je: staan ze weer vast en als je dan gaat remmen sta je niet op tijd stil en val je in het water ofzo, en ga je door dan ben je de politie weer kwijt, moet je 't weer opnieuw gaan filmen enzo.

Verder inderdaad van die mensen die tegen je aan rijden, heel vaak in multiplayer free mode, en ik sta met iemand anders op het midden van de weg, en ik zie zo'n auto heeel langzaam aankomen, dan hoor je mij vaak al schreeuwen 'OH WEE ALS JE ME RAAKT :@ WAAG HET NIET!', en toch doen ze 't he :7

Ook als je schiet, dan maakt het ineens niemand meer uit wat er voor ze staat, want ze proberen gewoon met een Futo dwars door een vrachtwagen heen te rijden, da's echt zo stom. Of ze stappen uit(nee heel slim, dan ben je nog kwetsbaarder :?)...

Vind het trouwens wel goed dat de politie tegenwoordig zelf merkt of je opzettelijk tegen ze aan rijdt, en of je het had kunnen voorkomen als je dat niet doet, want dat klopt eigenlijk wel altijd met hoe het echt ging: Als ze zelf over een kruising gaan en ik rijdt door rood ofzo, en ik rem niet, dan komen ze wel achter je aan, terwijl als je door groen rijdt en je remt heel hard maar raakt ze nog steeds vrij hard, dan wel. Dat vind ik dan weer wel heel goed gemaakt maarja :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

dan heb je geluk :D

als ik door groen rijd (gebeurt niet vaak), maar ook als ik door rood rijd, en kom tegen een politie krijg ik 1 wanted star.

maar dit had je bij sa ook hoor, zij tegen jou aanrijden. krijg je ook geen politie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...