Dexist Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 hey ik zoek voor gta san andreas een bestandje namelijk timecyc.dat bestandje in de map gtasa/data. kan iemand hem ff uploaden voor mij alavast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Ik zal hem even voor je zoeken. Ik post hem zo. EDIT: Ik kan geen .DAT bestanden uploaden. EDIT2: Ik heb hem even opgeslagen als .txt, misschien kan je hem nog opslaan als .DAT? Je moet wel even de naam terugveranderen naar timecyc. Bewerkt: 30 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Dexist Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik zal hem even voor je zoeken. Ik post hem zo. EDIT: Ik kan geen .DAT bestanden uploaden. EDIT2: Ik heb hem even opgeslagen als .txt, misschien kan je hem nog opslaan als .DAT? Je moet wel even de naam terugveranderen naar timecyc. thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.