Jump to content

Sixasix

mattert

Recommended Posts

Ik heb een vraagje over SIXASIX wat voor de PS3 controllers is. je kunt het oefenen via zoon ding in je telefoon (netzo als camara, cheats etc) maar elke keer druk ik er perongeluk op en dan ben ik weer helemaal bij het station waar ik helemaal niet hoef tezijn.. dus is er een mogelijkheid dat uit je mobieltje te verwijderen dat je er geen last meer van hebt?

Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over SIXASIX wat voor de PS3 controllers is. je kunt het oefenen via zoon ding in je telefoon (netzo als camara, cheats etc) maar elke keer druk ik er perongeluk op en dan ben ik weer helemaal bij het station waar ik helemaal niet hoef tezijn.. dus is er een mogelijkheid dat uit je mobieltje te verwijderen dat je er geen last meer van hebt?

Ja dat is idd heel kut maar je moet er mee leren leven (voor zover dat gaat).

Delen op andere websites

jammer dat hadde ze echt moeten toevoegen dat SIXASIX uit je telefoon was. maar heel, echt heel soms! vind it echt fijn dat je bij het vliegveld bent. als je daar toevallig moet zijn ofzo bevoorbeeld voor een auto voor Stevie's car theft kun je daar snel naartoe via SIXASIX..

maar het blifjt kut :puh:

Delen op andere websites

jammer dat hadde ze echt moeten toevoegen dat SIXASIX uit je telefoon was. maar heel, echt heel soms! vind it echt fijn dat je bij het vliegveld bent. als je daar toevallig moet zijn ofzo bevoorbeeld voor een auto voor Stevie's car theft kun je daar snel naartoe via SIXASIX..

maar het blifjt kut :puh:

wauw je moet daar ook maar 1x zijn :D

Delen op andere websites

Ik heb het supervaak! Toen ik een keer met iets heel belangrijks bezig was drukte ik hier per ongeluk op! Echt heel jammer, je hebt niks aan die tutorial, want ik ken de controller uit mijn hoofd! Ik kan gewoon blind GTA IV besturen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...