Jump to content

Poll: Wat vind je fijner de Sixaxis besturing of de gewone?


S.W.A.T.

  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke besturing vind je het fijnst?

    • Gewone besturing(Met de knoppen dus)
      32
    • Sixaxis besturing
      3
    • Geen voorkeur
      3
    • Sixaxis wat is dat?
      9
    • Ik heb geen PS3
      9


Recommended Posts

Aangezien iemand zonet een vraag had over hoe hij de Sixaxis tutorial uit kon zetten, vroeg ik me opeens af of er mensen zijn die met deze besturing spelen. Als je stemt, post dan ook eventjes wat je hebt gestemd. ^_^

Ikzelf heb op de gewone besturing gestemd, de sixaxis reageert niet goed vind ik. Ps: Dit is alleen voor de PS3'ers Xbox heeft zover ik weet geen Sixaxis of iets in die richting.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nog al een irritante manier van spelen, met Sixaxis. Want als je op een knopje drukt, gebeurt er meteen iets, maar als je heel je controller moet bewegen en draaien en doen, gaat het nog al vaag en zwabberend.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er een beetje aan hou het in de game verwerkt is: als het heel (te) simpel er in is gestopt en bijv. gewoon een vervanger van een stick is, is het meestal niks. Maar bij BV. Killzone 2 is het perfect verwerkt: Als je gaat sniperen moet je controller stilhouden, anders gaat de sniper ook heen en weer, maar richt doe je nog wel met de sticks :tu: . en bijv. in de singleplayer kun je aan dingen draaien (even de naam kwijt :puh: ) door R1 (rechter hand vasthouden) en L1 (linker hand vasthouden) ingedrukt te houden en dan met de sixaxis draaien! :tu: . Dat is wel leuk! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wel eens met de Sixaxis besturing gespeeld bij iemand. Ik vond het redelijk irritant in vergelijking met de gewone besturing :duh: (maar ik heb een xbox 360 dus ik ben er niet aan gewend maar dit is mijn mening ^_^, het is denk ik een kwestie van wennen)

Bewerkt: door Motley.Crue
Link to comment
Delen op andere websites

Sixaxis is best wel geinig maar moeilijk. :/

IK kan die tutorial zelfs al niet, want met een heli vliegen is dan wel heel moeilijk.

Dus ik ben meer voor de gewone besturing. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad moeilijk. Ik vind het wel leuk bijvoorbeeld om je wapen te reloaden, dat je dan de controller om hoog doet, maar als je het helemaal hebt aanstaan, dan is het echt zo moeilijk. Gewoon niet goed uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Sixaxis besturing alles doen is niet leuk maar wel als je gewoon soms het moet gebruiken om aan dingen te draaien of iets dergelijks (heb op normale knoppen gestemd btw ;p)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gewone besturing ook fijner. De Sixaxis besturing is veel te irritant bij het wheelies trekken, of met een helikopter te vliegen; ik kan het veel beter met de gewone besturing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...