Jump to content

Poll: Wat vind je fijner de Sixaxis besturing of de gewone?


S.W.A.T.

  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke besturing vind je het fijnst?

    • Gewone besturing(Met de knoppen dus)
      32
    • Sixaxis besturing
      3
    • Geen voorkeur
      3
    • Sixaxis wat is dat?
      9
    • Ik heb geen PS3
      9


Recommended Posts

Ik wel eens met de Sixaxis besturing gespeeld bij iemand. Ik vond het redelijk irritant in vergelijking met de gewone besturing :duh: (maar ik heb een xbox 360 dus ik ben er niet aan gewend maar dit is mijn mening ^_^, het is denk ik een kwestie van wennen)

Ik heb het ook wel eens bij iemand anders gespeeld en het zuigt idd. Sixaxis zuigt sowieso bij de meeste spellen, en daarom is Sony nu bezig met een Wii-Motion Plus kloon.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien iemand zonet een vraag had over hoe hij de Sixaxis tutorial uit kon zetten

hehe was mijn vraag maarja, ik vind SIXASIX echt kut. het is geen wii ..

Het is SIXAXIS, niet SIXASIX.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks de onhandige tutorial in GTA IV is de SIXAXIS controller veel fijner. Ze hadden het er een keer over dat die controller tot wel 80 meter ver kon gebruikt worden!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ondanks de onhandige tutorial in GTA IV is de SIXAXIS controller veel fijner. Ze hadden het er een keer over dat die controller tot wel 80 meter ver kon gebruikt worden!!

Beetje late reactie, maar wat heb je daaraan?

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Heb onlangs ook Sixaxis gedoe ontdekt, ik vind het ook maar niks :( Ik houd ervan om mijn controller hoog (nou, niet heel hoog maar gewoon een beetje hoger) te houden, en als ik bijvoorbeeld op zo een motor zit dan gaat die hele motor omhoog.. :duh:

Maar ik houd de tutorial wel, als je hem failt kom je namelijk gauw bij Francis International Airport :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA is die hartstikke kut, zoals wapen herladen, voordat je die controller naar boven en beneden geschud hebt, ben je veel langer bezig dan simpel op het knopje drukken.

In sommige games is het goed verwerkt en wel fijn, maar voor IV, nee.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA is die hartstikke kut, zoals wapen herladen, voordat je die controller naar boven en beneden geschud hebt, ben je veel langer bezig dan simpel op het knopje drukken.

In sommige games is het goed verwerkt en wel fijn, maar voor IV, nee.

Dat ben ik helemaal met je eens! De SIXAXIS is niet altijd waardeloos. Bij Killzone 2 vind ik het namelijk erg goed werken, maar met GTA IV? Nee. :7

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Sixaxis, afschuwelijke besturing, als ik op de motor rijd, lig ik er in 3 seconden weer af. Ik moet mijn handen heel spastisch houden anders maakt hij de hele tijd wheelies :duh: Maar dan leunt hij weer veel te ver naar voren waardoor het sturen nog moelijker word :7 Als ik sixaxis altijd aan zou hebben staan, zou ik nu op 3% zitten ofzo :N

Link to comment
Delen op andere websites

Sixaxis, afschuwelijke besturing, als ik op de motor rijd, lig ik er in 3 seconden weer af. Ik moet mijn handen heel spastisch houden anders maakt hij de hele tijd wheelies :duh: Maar dan leunt hij weer veel te ver naar voren waardoor het sturen nog moelijker word :7 Als ik sixaxis altijd aan zou hebben staan, zou ik nu op 3% zitten ofzo :N

Dat is het enigste wat ik irritant vind aan de SIXAXIS!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...