Jump to content

[Format]XP naar XP


MegaPilot

Recommended Posts

Hey jongens! :)

Deze PC heeft een format nodig, en wel dringeeeend. Ik heb XP Pro, en heb zo'n dvdtje of cd-rom(maakt niet uit) waar het opstaat. Hoe formateer ik zodat mijn C-schijf HELEMAAL geleegd wordt(echt zodat er niks achterblijft) en dan mijn D-schijf HELEMAAL behouden wordt?

Alvast bedankt. :)

Mvg,

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Wooh, da's easy. :D Enne, wat moet ik na de format allemaal installeren? Internet, drivers etcetera? Dus heel Windows Update downloaden? En de drivers dan? Wat moet ik daarmee? Allemaal handmatig zoeken en installeren? Oh, enne, als het automatisch geformateerd wordt, da's toch niet zo'n formatatie waarbij er bestanden achterblijven he?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet voor snelle format kiezen, maar de andere waarvan ik ff naam vergeten ben. Ik denk dat dan alles verwijderd wordt. En ja, drivers moet je downloaden en installeren (of met schijf die je bij pc hebt gekregen?), en ook eens windows update runnen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Online scan? Met wat? Mijn internet installeren kan ik als de beste, want 3 dagen geleden heb ik daar 2 uur op zitten zoeken omdat deze MP dat per ongeluk had verwijderd...Maar mijn router, moet ik die dan ook herinstalleren? Nee hé? Draadloos internet installeren lukt dus zeker, en mocht het even niet werken, dan gebruik ik veen mijn broer zijn kabel voor een LAN-verbinding. Btw, ik gebruik Radarsync ook voor drivers, is dat ook een goed programma of niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Maak even met Everest of Flitskikker InfoTool een logje van je systeem. En download in ieder geval een internetdriver en zet die op een USB stick (tenzij je nog een pc met internet hebt).

Na de herinstallatie kun je dan in het logje kijken welke hardware je hebt en die van internet downloaden. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

maak een netwerkusbstick als je een draadloze verbinding gebruikt. Windows heeft er een tooltje voor. Dan hoef je later alleen je netwerkkaartdrivers te instaleren.

Uitleg please, ik snap jet niet...:$

Maak even met Everest of Flitskikker InfoTool een logje van je systeem. En download in ieder geval een internetdriver en zet die op een USB stick (tenzij je nog een pc met internet hebt).

Na de herinstallatie kun je dan in het logje kijken welke hardware je hebt en die van internet downloaden. ;)

Mvg,

Flitskikker

Internetdriver? Aha, Atheros...:D Dit is gebeurd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...