Tim Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Beste mensen, Al een lange tijd heb ik muziek op mijn computer willen opnemen die ik heb bespeeld met mijn keyboard. Ik heb nou een JACK/RCA gekocht, en deze op de voorgeschreven manier aangesloten. Het rode en witte stekkertje achter in mijn keyboard, en het Oranje in de microfoon uitgang van mijn geluidskaart. Maar helaas merkt mijn PC er helemaal niets van als dat ding erin zit. Het werkt helemaal niet. Zal dat er nou aan liggen dat dat keyboard gwn verkeerd, of moet ik een hoop drivers en zooi downloaden. Op mijn keyboard zelf hoef ik niets in te stellen, er staat in de handleiding alleen beschreven hoe je het stekkertje moet aansluiten, en dat je software nodig hebt (music maker ofzo), nou dat heb ik. maar het werkt niet. Kan iemand mij hiermee helpen met vriendelijke groet Tim Reageren
DJRobin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Je kunt ook proberen de stekker van je keyboard naar je pc in de line in te stoppen en dan gewoon via de line in opnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.