dudedude Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Bully Mixing drama and comedy into a single story, Bully follows a schoolboy named Jimmy Hopkins and his adventures in the fictitional "Bullworth Academy." Corrupt from the inside out, the school is overflowing with crooked higher-ups, wicked schoolmates, and a whole mess of bothersome bullies. Throughout this escapade, Jimmy will have to stand up to cruel classmates, pursue a love interest, put up with teachers that pick on him, and play pranks on a mess of annoying little buggers from all over the campus. BRON: www.ign.com had ff geen zin om te vertalen maar volgens mij kunnen de meeste mensen wel engels. nieuw spel vanrockstar maar de screen is niet zo mooi Reageren
Trax Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Lijkt me wel vet. Hier kan je virtueel de rollen omdraaien. Dus niet iemand die gepest wordt pest, maar iemand díe pest terugpakken Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Is ook een Engels boek van moest ik voor school voor het vak engels lezen. Kijken wat het word ik hoop dat het aanslaat, kan ik hem aan mijn engels juffie laten zien Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ze hebben er ook al een site van gemaakt, maar daar staat nog helemaal niks op Site van Bully Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Jah dat duurt nog heel lang voor dat hij uitkomt en als hij er is moet ik ook nog wachten tot dat hij uit is voor pc!En als hij dan uit is voor pc kan de mijne dat spel al niet eens meer draaien joh!Dan moet ik al weer een snellere pc kopen! Reageren
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Leuk weer een vechtspel! Zeker Kopen Reageren
drunkenb Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 wanneer komt het spel eigenlijk uit en komt hij op de xbox? of niet want ik wil hem kopen Reageren
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Hier wat nederlands info: Rockstar heeft bekend gemaakt bezig te zijn met Bully voor de Xbox en PlayStation 2. Rockstar Vancouver zal de ontwikkeling van dit spel op zich nemen. De studio, die in 2002 is opgericht, heeft nog niet veel andere spellen achter haar naam staan. Bully is een actie spel dat zich afspeelt op de Bullworth Academy. Zoals de titel al zegt zullen pesterijen centraal staan, maar ook meisjes en leraren spelen een grote rol. Het spel zal op de E3 uitgebreid tentoongesteld worden. De releasedatum staat voor als nog op oktober 2005 voor Amerika. Bron: Insidegamer.nl Edit: Nog wat screens: Bewerkt: 30 juni 2005 door Time Fighter Reageren
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Kom dat spel dit jaar nog uit?Als dat wel zo is haal ik hem meteen voor de xbox want voor de pc komt hij nog lange niet denk ik! Reageren
LuuS Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 het lijkt me best een leuk spel Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 komt in oktober bron:p-magazine :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Raar dat dit nooit eerder is verzonnen, ben iig wel van plan om het spel te kopen. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Dit is zeker een 'Manhunt', maar dan zonder hoofd er af hakken, bloed etc. Mja.. Ik heb Manhunt zelf al. :lol: Reageren
Vinewood Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb al een stuk gelezen over deze game ! hij is ziet er naarmate super uit. en de missie's zijn... zijn gewoon om ze nog 1x te doen. je kunt ook s'nachts in de school bevinden. maar pas op dat je niet gepakt wordt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.