Jump to content

[BU] Bully

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind de naam een beetje raar

......bully????......bully?????? .......is dat chips?

maar het lijkt me wel grappig,een boze studentje :puh: .

Geplaatst:

Ik was gisteren in een ps-2 boek aan het bladeren en er was nog een screenshot van Bully zelf dan die een man met zijn hoofd in het wc duwt en doorspoelt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als hij niet voor de PC uitkomt dan heb ik pech..maar als die later voor de XBOX 360 uitkomt kan ik hem misschien nog kopen (als ik het een mooi spel vind en als ik de XBOX 360 ga kopen, en dat ben ik van plan :) )

Geplaatst:
ik vind de naam een beetje raar
......bully????......bully?????? .......is dat chips?

maar het lijkt me wel grappig,een boze studentje :puh: .

bulyy betekent pest kop

ik ga dat spel halen is eggt vet

Geplaatst:
Bully

Mixing drama and comedy into a single story, Bully follows a schoolboy named Jimmy Hopkins and his adventures in the fictitional "Bullworth Academy." Corrupt from the inside out, the school is overflowing with crooked higher-ups, wicked schoolmates, and a whole mess of bothersome bullies. Throughout this escapade, Jimmy will have to stand up to cruel classmates, pursue a love interest, put up with teachers that pick on him, and play pranks on a mess of annoying little buggers from all over the campus.

BRON: www.ign.com

bully-20050519092055804.jpg

had ff geen zin om te vertalen maar volgens mij kunnen de meeste mensen wel engels.

nieuw spel vanrockstar maar de screen is niet zo mooi

haha lol

Geplaatst:
haha lol

NIET SPAMMEN!!!!!! :ch:

BTW: Dit spel lijkt me trouwens erg grappig.

Ik ga hem eerst huren en dan later beslis ik wel of ik hem koop of niet koop. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik was gisteren in een ps-2 boek aan het bladeren en er was nog een screenshot van Bully zelf dan die een man met zijn hoofd in het wc duwt en doorspoelt.

lol :schater: ik ga 'm ook kopen

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...