tjoef Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoi! Ik heb onlangs nog eens met CLEO mods geklooid op GTA: SA, en een bepaalde mod had ook nog een installatie nodig van nieuwe .dff en .txd bestanden, en daar is het misgelopen Tijdens het rebuilden van het archief met IMGTool (nadat ik dus die txd's en dff's had vervangen) liep IMGTool vast en heb ik het moeten afsluiten op onorthodoxe wijze (via Ctrl+alt+del). Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar als ik nu GTA3.img wil openen krijg ik de melding Read beyond end of file en vervolgens niets meer. En als ik GTA opstart komt er al een foutmelding voor het spel effectief begint (nog voor de Nvidia dingen) Daarop dacht ik: even herinstalleren en dan komt alles weer in orde, maar dat is dus niet zo, want na alles zorgvuldig te verwijderen (via een programma genaamd Your Installer) en terug te installeren krijg ik nog steeds die foutmelding bij het openen van GTA3.img en start het nog altijd niet Dat is toch vreemd? Als je opnieuw installeert zouden die bestanden toch volledig vernieuwd moeten worden? Wat te doen? :s Reageren
Beagle Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Dat is inderdaad vreemd. Wat misschien eerst handig om te weten is, dat als je bij IMGTool een bestand replaced, je niet hoeft te rebuilden; scheelt weer een hoop tijd Ik denk dat je San Andreas weer helemaal moet verwijderen, dan naar de installatiemap gaan en ook die map helemaal verwijderen. Dan in de My documents -> GTA SA User Files het bestand gta.set verwijderen. Dan opnieuw installeren Misschien ook proberen de originele deinstallateur te gebruiken. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Proceeding... zal nog laten weten of het gelukt is. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Het is niet gelukt Zelfde meldingen, ook bij IMGtool Nog andere suggesties? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.