Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo jij, ja jij ja! Ik had een vraagje, zouden er over een paar jaar computers/laptops worden uitgegeven met Touchscreen? Niet dom reageren maar het zou toch mogelijk kunnen zijn? Maar alvast bedankt Reageren
-eend- Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Bewerkt: 30 juni 2009 door -eend- Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo jij, ja jij ja! Ik had een vraagje, zouden er over een paar jaar computers/laptops worden uitgegeven met Touchscreen? Niet dom reageren maar het zou toch mogelijk kunnen zijn? Maar alvast bedankt Flybook heeft al jaren een notebook met touch screen,en er zijn ook al jaren monitoren met touch screen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 HP heb ook al Pc's met Touch , me oom heb er eentje.. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik krijg er deze week eentje. Panasonic toughbook 74. Overigens zijn er al heeeel lang pc's met tocuschreen, die heten tablet-pc's. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Niemand kan voorspellen wat er de komende jaren gaat gebeuren qua computers, misschien wel computers die totaal op stem werken Reageren
Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoe duur zal zoiets zijn? Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoe duur zal zoiets zijn? Laptops met touchscreen/tablet-pc's kosten rond de 3000 euro, en die ene PC van HP met touchscreen kostte 2500, voor zover ik me kan herinneren. Heb m' zien staan bij Media Markt. @Taart: dat bestaat ook al voor een deel, is alleen nog niet uitgewerkt voor thuisgebruik. Maar in 'het huis van de toekomst' (zo'n toeristisch ding vol technologie) is er al zo'n functie. Je roept 'media *naam van liedje*' en de pc speelt 't af. Reageren
Think Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Nieuwste generatie Ipod nano's werkt ook met voice dinges. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Nieuwste generatie Ipod nano's werkt ook met voice dinges. Het wordt steeds gekker zeg, maar ik hou het liever bij mijn oude Ipod uit groep 6. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 @Taart: dat bestaat ook al voor een deel, is alleen nog niet uitgewerkt voor thuisgebruik. Maar in 'het huis van de toekomst' (zo'n toeristisch ding vol technologie) is er al zo'n functie. Je roept 'media *naam van liedje*' en de pc speelt 't af. Ik bedoel dus voor de consument Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Er bestaan zelfs computers met handbediening! daar bedoel ik mee dat je gewoon met je handen in de lucht wappert, en dat de computer dan je bewegingen volgt en nieuwe schermen opent en luistert naar je handbewegingen (kromme uitleg). Was van een LG, maar ben de naam kwijt Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn . Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Reageren
.Senne Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.