Jump to content

Toekomst.


Timske

Recommended Posts

Een tablet laptop heb je al vanaf een euro of 900, dus zo super duur zijn ze nou ook weer niet. Het werkt in principe wel handig en je kan ook aantekeningen vast leggen door op het scherm te schrijven.

En de Nano werkt niet met spraakbediening, de titels van liedjes worden gewoon voorgelezen zodat je weet welk liedje begint.. xD

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn :7 .

Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd.

hugotje112

Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. :puh:

wat ik me dus afvraag:

als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn :7 .

Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd.

hugotje112

Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. :puh:

wat ik me dus afvraag:

als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood? :7

Could be, als klikken als vuren staat aangegeven. Maar er staan nog geen games op. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn :7 .

Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd.

hugotje112

Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. :puh:

Is dat dan duur?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn :7 .

Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd.

hugotje112

Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. :puh:

Is dat dan duur?

Dat model kost nieuw normaal 3000 euro, ik heb 'm gekregen voor 200. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn :7 .

Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd.

hugotje112

Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. :puh:

wat ik me dus afvraag:

als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood? :7

Could be, als klikken als vuren staat aangegeven. Maar er staan nog geen games op. :puh:

Lijkt me ook lomp werken eigenlijk, netzoals op de Itouch met sommige schietspelletjes, dan zit je met je jatten voor het beeld en zie je de helft niet eens :7 .

Daarom is de toetsenbord+muis een geniale FPS configuratie :puh:.

Daarnaast, ik denk dat zo'n touch dinges leuk voor even is en daarna niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand kan voorspellen wat er de komende jaren gaat gebeuren qua computers, misschien wel computers die totaal op stem werken :cya:

Daar is al een programma voor: Dragon naturly speaking

Dan zeg je wat de pc moet doen/typen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand kan voorspellen wat er de komende jaren gaat gebeuren qua computers, misschien wel computers die totaal op stem werken :cya:

Daar is al een programma voor: Dragon naturly speaking

Dan zeg je wat de pc moet doen/typen. :dans:

Die heb ik wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...