TaartJJ~! Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Vreemd, 120MM fans horen toch meestal direct op de voeding, bij jou is het waarschijnlijk het geval dat je moederbord niet genoeg vermogen/spanning kan leveren om die grotere ventilator te laten draaien. Heb je trouwens al in de BIOS gekeken, misschien dat daar iets staat over de ventilators. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) je moet je computer schoon laten maken en snel!! want ik had eerst het zelfde pc, maar ik deed er niets aan. na een paar dage deed hij het niet meer. Ik heb er nu geen last meer van. En misschien zat er een kabeltje tegen de cpu fan aan ofzo. Ik heb al wel in mijn bios gekeken, maar daar zag ik niks staan verder over ventilators. Maar ik heb wel een zwak standaard moederbord. Dus daar kan misschien het probleem wel liggen. Dit staat op internet beschreven over mijn moederbord: Fan connectors (3-pin SYS_FAN, 4-pin CPU_FAN) The fan connectors support cooling fans of 350mA~740mA (8.88W max.) or a total of 1A~2.22A (26.64W max.) at +12V. Connect the fan cables to the fan connectors on the motherboard, making sure that the black wire of each cable matches the ground pin of the connector. Ik word er nog niet erg wijs van, want ik weet ook niet hoeveel zo´n 120mm fan aan stroom gebruikt Kun je geen verloopstekkertje kopen zodat je de fan gelijk op de voeding kan aansluiten? Bewerkt: 4 juli 2009 door Donald-Duck Reageren
ArticLight Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 je moet je computer schoon laten maken en snel!! want ik had eerst het zelfde pc, maar ik deed er niets aan. na een paar dage deed hij het niet meer. Ik heb er nu geen last meer van. En misschien zat er een kabeltje tegen de cpu fan aan ofzo. Ik heb al wel in mijn bios gekeken, maar daar zag ik niks staan verder over ventilators. Maar ik heb wel een zwak standaard moederbord. Dus daar kan misschien het probleem wel liggen. Dit staat op internet beschreven over mijn moederbord: Fan connectors (3-pin SYS_FAN, 4-pin CPU_FAN) The fan connectors support cooling fans of 350mA~740mA (8.88W max.) or a total of 1A~2.22A (26.64W max.) at +12V. Connect the fan cables to the fan connectors on the motherboard, making sure that the black wire of each cable matches the ground pin of the connector. Ik word er nog niet erg wijs van, want ik weet ook niet hoeveel zo´n 120mm fan aan stroom gebruikt Kun je geen verloopstekkertje kopen zodat je de fan gelijk op de voeding kan aansluiten? Ja die zijn er hoor. Ik kreeg er zo een bij mijn fan geleverd, maar jij niet dus? :O Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ok, dan koop ik die misschien. Dat misschien is omdat mijn moederbord weer eens kuren heeft. alle aansluitingen achterop doen het niet. Dus ik kan niks met die computer. Nieuwe computer zou handig zijn, maar ik heb daar op het moment geen geld voor. Eerst maar weer laten maken dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.