Jump to content

goeie shooter voor ps3 (of een ander genre)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik zoek een goed spel voor op de playstation3 shooter of racing

heeft er iemand iedeen ik zelf dacht aan:call of juarez

al op voorhand bedankt voor de hulp

Geplaatst:

Killzone 2 misschien? Anders Call of Duty: 4 Modern Warfare of uiteraard CoD: World at War. :)

GTA IV is ook een optie als je die nog niet hebt? :puh:

Geplaatst:

Ik weet niet of je een FPS zoekt maar wat Yanick al zei, Killzone (is NL, dus kopuh!) schijnt goed te zijn en CoD4 en 5 zijn helemaal toppers.

Ik heb ook gehoord Drake's Fortune ofzoiets, schijnt ook goed te zijn en is exclusief PS3. Ik weet er niet veel van want ik heb een xbox, maar heb het bij mijn maat gespeeld, die was daar verslaafd aan.

Zelf vind ik Far Cry 2 ook een goede koop. Hele goede storyline met groot landschap.

Geplaatst: (bewerkt)

Een aantal First Person shooters die naar mijn weten aan te raden zijn:

Killzone 2 is wel een aandrader. Mooie graphics, goede online rangensysteem met skills en zo. Call of Duty 4 is ook een aanrader voor je als je een goede FPS zoekt. (WaW is iets uitgebreider met dezelfde graphics ook aan te raden)

Of Far cry 2. Bij dit spel is dit online iets minder uitgebreid. Je hebt 30 rangen en telkens wapen upgrades. Dit spel heeft een leuke uitgebreide "Free Roam" Singpleplayer. Dit is in afrika en je kunt voertuigen besturen zoals verschillende soorten auto's en delta vliegers. Wat ik nog het leukste vind aan deze game is de "map editor". De map editor is enorm uitgebreid, en als je klaar bent met het creeeren van een map, kun je een "Match" starten met jouw eigen map. Ook kun je andermans map downloaden als je ze leuk vind.

Ik post er zometeen even wat video's bij, maar m'n internetverbinding is wat zwak, dus nu werkt Gtaforum alleen nog... :duh:

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Prototype, maar dat is niet echt een shooter, als je destructief bent kun je die het best kopen... Want werkelijk ALLES kan kapot.

Geplaatst:
Of Far cry 2. Bij dit spel is dit online iets minder uitgebreid. Je hebt 30 rangen en telkens wapen upgrades. Dit spel heeft een leuke uitgebreide "Free Roam" Singpleplayer. Dit is in afrika en je kunt voertuigen besturen zoals verschillende soorten auto's en delta vliegers. Wat ik nog het leukste vind aan deze game is de "map editor". De map editor is enorm uitgebreid, en als je klaar bent met het creeeren van een map, kun je een "Match" starten met jouw eigen map. Ook kun je andermans map downloaden als je ze leuk vind.

Singleplayer is vet, maar de verhaallijn is niet zo zeer goed. Missies zijn leuk, ookal zegt iedereen dat het hetzelfde lijkt na een tijdje.

Map editor duurt lang voordat je een goede map hebt en ik vind het ook moeilijk. Dus cilic, als je daar niet van houdt doe de map editor niet.

Maar nog wat. Far cry 2 is ook super realistisch. Het heeft de engine dunia dan voor heel realistisch vuur en ook natuur zorgt. Zo kan je kijken welke kant een bosje opwaait (ik kan het woord niet vinden :puh:). Als je daar wat vuur op gooit gaat dat ook mee met de wind. Maar ook je wapens worden roestig en moet je soms unjammen. Dit lijkt irriterend maar geeft een goeie draai aan de game van spanning. Na Assassins Creed en GTA IV heeft deze game me echt momenten van spanning bezorgd. Ook het buddysysteem is wel aardig. Je rescued er een paar, die helpen je dan met upgraden van safehouse of redden je als je gewond bent of helpen je met missies. Maar goed, deze game vind ik echt de beste singleplayer hebben, check zelf eens wat op google ofzo. Er is veel meer om te vertellen.

Nog een HD filmpje ervan

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat Far Cry 2 snel saai wordt, is dat zo?

En is die MAP-Editor ook voor de PS3?

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
Ik heb gehoord dat Far Cry 2 snel saai wordt, is dat zo?

En is die MAP-Editor ook voor de PS3?

De MAP-Editor is ook voor de PS3. Ik vind hem persoonlijk fijner dan die op de computer.

@cilic

Ik zou voor Call of Juarez gaan ik heb hem zelf ook en ik vind hem vet.

Geplaatst:
cilic, heb je al een keuze gemaakt?

Volgens mij komt hij niet meer aan het woord :puh:, zoveel info in dit topic.

Maar als ie nog terug komt, ik heb nog wat research voor je gedaan. Bioshock is ook een geweldige shooter, is er nu ook voor de PS3. Het is echt een geweldig spel als je van horror houdt. Het gaat over een gezonken stad (nee, niet Atlantis!) die Rapture heet. Adam, de leider heeft een soort injectie uitgevonden. Daarmee kan je jezelf injecteren, en krijg je speciale krachten. Het is een moeilijk spel en ingewikkeld, maar zeker een aanrader.

Geplaatst:

Volgens mij ben ik de enige die leest dat hij ook interesse heeft in een racing game.

Als racing game raad ik je Grid aan. Het zit tussen arcade en simulatie in, ikzelf vind het echt een supervette game! Bekijk anders wat reviews op gamesites of download de demo van PSN. Ook een pluspuntje is dat Grid niet meer zo duur is, €35,- op bol.com en waarschijnlijk goedkoper te vinden op andere webshopsites of gewoon in de winkel.

Succes! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Far Cry 2. :tu: Ik heb hem op de Xbox360 en hij schijnt nog beter te zijn op de PS3. Het is echt een aanrader. De natuur,het water,het vuur,de wapens (die je soms moet unjammen wat een erg leuk gevoel van realisme geeft),de voertuigen,het ongeloofelijke grote landschap maakt voor mij deze game een van de beste shooters. Voor meer info zou ik kijken bij de posters hierboven die voer FR2 gepost hebben. ;)

Ik zweer het je,als jij de game niet een van de beste shooters vindt die jij ooit gespeeld hebt mag je me een klap op mijn gezicht verkopen met een graniet keukenblad. :D

KOPEN DUS! :puh:

Mvg,

PlonsDeKikker

Bewerkt: door PlonsDeKikker
Geplaatst:
Prototype, maar dat is niet echt een shooter, als je destructief bent kun je die het best kopen... Want werkelijk ALLES kan kapot.

Als hij destructief is kan hij beter Red Faction Guerilla kopen. Want kun je in Prototype ook echt alles, maar dan ook alles (ook de gebouwen) vernielen? In REd Faction Guerilla wel.

Geplaatst:
Als hij destructief is kan hij beter Red Faction Guerilla kopen. Want kun je in Prototype ook echt alles, maar dan ook alles (ook de gebouwen) vernielen? In REd Faction Guerilla wel.

Maar in Red Faction Guerillia doe je eigenlijk niks anders dan slopen en dat gaat denk ik snel vervellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...