KillerZero86 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Als ik op het internet over de iPod touch lees kom ik bijna alleen maar voordelen tegen. Omdat er geen producten zonder nadelen bestaan wou ik hier graag vragen of jullie op de hoogte zijn van nadelen van de iPod Touch. Ik ben hierbij opzoek naar letterlijk alle nadelen, ook van die kleintjes die nauwelijks opvallen . P.s: Ik ben niet opzoek naar verhalen over hoe machtig mooi en groots een PSP of een andere iPod is, gelieve hier dus ook niet over te beginnen. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb m'n touch al lang, en heus: ik weet ook geen nadelen. Nooit crashes, iTunes werkt ook feilloos, alles werkt zoals 't hoort, er zijn zoveel programma's en functies, touschscreen is geweldig, enzovoort. Misschien twee kleine dingen: Zilveren backplate wordt vrij snel bekrasd, maar da's logisch. Oplossing: koop een prachtig caseje ervoor, en je iPod zit mooi beschermd. Soms is 't lastig dat je niet gewoon zoals een usb muziek op de iPod kan zetten, maar iTunes is dan weer geweldig. Reageren
wifeandkids Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 - Apple - Zwaar overpriced - Er zijn zoveel andere MP3 spelers met dezelfde functies en een veel beter prijs/kwaliteit - Wil je firmware updaten? Betaal maar lekker 10 dollar - Je moet iTunes gebruik, zwaar kutprogramma. FLAC bestanden worden niet ondersteund, programma crasht en gaat echt traag. - Even snel paar bestanden op je iPod zetten? Gaat niet, je kan elke keer iTunes openen. - Apple is een bende oplichters, normaal zouden ze nog niet eens in de muziekindustrie mogen zijn, maar ze houden zich niet aan hun contracten. Alsjeblieft, koop geen iPod: Je gaat er ongelofelijk veel spijt van hebben. Je kan voor veel minder geld veel beters krijgen! Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 - Apple- Zwaar overpriced - Er zijn zoveel andere MP3 spelers met dezelfde functies en een veel beter prijs/kwaliteit - Wil je firmware updaten? Betaal maar lekker 10 dollar - Je moet iTunes gebruik, zwaar kutprogramma. FLAC bestanden worden niet ondersteund, programma crasht en gaat echt traag. - Even snel paar bestanden op je iPod zetten? Gaat niet, je kan elke keer iTunes openen. - Apple is een bende oplichters, normaal zouden ze nog niet eens in de muziekindustrie mogen zijn, maar ze houden zich niet aan hun contracten. Alsjeblieft, koop geen iPod: Je gaat er ongelofelijk veel spijt van hebben. Je kan voor veel minder geld veel beters krijgen! Heb je er zelf een? waarschijnlijk niet, en dan kan je geen nadelen posten. Heb je er wel een, dan ben je dom dat je 't gekocht hebt met zo'n mening. - Met Apple is niets mis, het is een bedrijf als een ander. - Zwaar overpriced? Niet waar voor alle ondersteuning en functies die je krijgt. - Er zijn zoveel andere MP3 spelers met dezelfde functies en een veel beter prijs/kwaliteit. Dezelfde functies?? Pics or it didn't happen. - Wil je firmware updaten? Betaal maar lekker 10 dollar. Ze hebben tenminste updates voor hun firmware. - Je moet iTunes gebruik, zwaar kutprogramma. FLAC bestanden worden niet ondersteund, programma crasht en gaat echt traag. Compleet niet waar IMHO. Het crasht niet bij mij en gaat lekker snel. - Even snel paar bestanden op je iPod zetten? Gaat niet, je kan elke keer iTunes openen. Da's het enige waar ik je gelijk in geef. - Apple is een bende oplichters, normaal zouden ze nog niet eens in de muziekindustrie mogen zijn, maar ze houden zich niet aan hun contracten. Waar haal je dat vandaan? Ze houden de muzikanten in leven, aangezien de CD-verkoop geweldig aan 't dalen is. iTunes zet mensen aan om 't legaal te downloaden ipv illegaal. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb 2 nadelen aan mijn ipod touch: -Ik heb geen ingebouwde speakers -En mijn batterij is snel plat. Mijn Ipod is we bijna 2 jaar oud. Reageren
wifeandkids Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 - Apple- Zwaar overpriced - Er zijn zoveel andere MP3 spelers met dezelfde functies en een veel beter prijs/kwaliteit - Wil je firmware updaten? Betaal maar lekker 10 dollar - Je moet iTunes gebruik, zwaar kutprogramma. FLAC bestanden worden niet ondersteund, programma crasht en gaat echt traag. - Even snel paar bestanden op je iPod zetten? Gaat niet, je kan elke keer iTunes openen. - Apple is een bende oplichters, normaal zouden ze nog niet eens in de muziekindustrie mogen zijn, maar ze houden zich niet aan hun contracten. Alsjeblieft, koop geen iPod: Je gaat er ongelofelijk veel spijt van hebben. Je kan voor veel minder geld veel beters krijgen! Heb je er zelf een? waarschijnlijk niet, en dan kan je geen nadelen posten. Heb je er wel een, dan ben je dom dat je 't gekocht hebt met zo'n mening. - Met Apple is niets mis, het is een bedrijf als een ander. - Zwaar overpriced? Niet waar voor alle ondersteuning en functies die je krijgt. - Er zijn zoveel andere MP3 spelers met dezelfde functies en een veel beter prijs/kwaliteit. Dezelfde functies?? Pics or it didn't happen. - Wil je firmware updaten? Betaal maar lekker 10 dollar. Ze hebben tenminste updates voor hun firmware. - Je moet iTunes gebruik, zwaar kutprogramma. FLAC bestanden worden niet ondersteund, programma crasht en gaat echt traag. Compleet niet waar IMHO. Het crasht niet bij mij en gaat lekker snel. - Even snel paar bestanden op je iPod zetten? Gaat niet, je kan elke keer iTunes openen. Da's het enige waar ik je gelijk in geef. - Apple is een bende oplichters, normaal zouden ze nog niet eens in de muziekindustrie mogen zijn, maar ze houden zich niet aan hun contracten. Waar haal je dat vandaan? Ze houden de muzikanten in leven, aangezien de CD-verkoop geweldig aan 't dalen is. iTunes zet mensen aan om 't legaal te downloaden ipv illegaal. Ik heb er een gehad totdat het kapot ging en nu heb ik een Creative Zen. - Nee, het is een gierig triest bedrijf (zie onder) - Creative Zen biedt hetzelfde voor een lagere prijs - Same - Creative Zen update gratis - Goed, ik had nog een oude versie maar het ondersteunt nog steeds geen FLAC - Idd - Ze hadden hun naam geript van Apple Corps, een muzieklabel. Uiteindelijk was Apple Corps zo sportief om een contract aan te bieden dat Apple hun naam mocht houden zolang ze niets met muziek gingen doen en Apple heeft dit ondertekend. Ze hebben zich er niet aan gehouden en doordat ze zoveel geld hebben en Apple Corps maar klein is hebben ze de rechtzaak verloren. Maar dus niet netjes van Apple he. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Creative Zen heeft geen agenda, geen Hi-Fi.. alle gelijkenis is dat de Zen ook films en muziek aankan, maar de iPod Touch kan veel meer. Oh en ik ga niet geen Apple spullen meer kopen omdat ze toevallig een naam eventueel geript kunnen hebben. Maargoed, weer terug naar de nadelen van een iPod Touch Bewerkt: 1 juli 2009 door KillerZero86 Reageren
wifeandkids Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Creative Zen heeft geen agenda, geen Hi-Fi.. alle gelijkenis is dat de Zen ook films en muziek aankan, maar de iPod Touch kan veel meer.Oh en ik ga niet geen Apple spullen meer kopen omdat ze toevallig een naam eventueel geript kunnen hebben. Maargoed, weer terug naar de nadelen van een iPod Touch Een MP3 speler koop je omwille van muziek, niet vanwege een agenda. Maar als je dat nog niet door hebt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik koop geen MP3 speler, ik koop een iPod touch. en misschien wil ik er wel meer mee dan alleen muziek luisteren, zou zomaar kunnen nietwaar? Verder was dit geen topic over welke MP3 speler het beste is, maar een topic over de nadelen van de iPod Touch. Stay ontopic please. Reageren
wifeandkids Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik koop geen MP3 speler, ik koop een iPod touch. en misschien wil ik er wel meer mee dan alleen muziek luisteren, zou zomaar kunnen nietwaar? Verder was dit geen topic over welke MP3 speler het beste is, maar een topic over de nadelen van de iPod Touch. Stay ontopic please. Had dan van in het begin vermeldt dat je een Vmbo'ertje bent die geen reet geeft om de muziek, maar wel bling-bling wilt hebben Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik zat laatst op mn vriends iPod Touch 3D airhockey te doen, en toen opeens freezede de hele iPod. Daarna probeerde ik het weer met een ander spelletje, gebeurde het weer! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Had dan van in het begin vermeldt dat je een Vmbo'ertje bent die geen reet geeft om de muziek, maar wel bling-bling wilt hebben Ten eerste: je gaat onmiddelijk weer off-topic. Ten tweede: ik heb dat hele stuk van welke MP3 speler al lang gehad en wil ik niet meer voor iedere functie een eigen apparaat aanschaffen. Ten derde: Ik een HAVOer. Ten vierde: groei op. Reageren
wifeandkids Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ten vierde: groei op. Geboortedatum: 24 Nov 1992 Held Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik zat laatst op mn vriends iPod Touch 3D airhockey te doen, en toen opeens freezede de hele iPod. Daarna probeerde ik het weer met een ander spelletje, gebeurde het weer! Was dat ding niet gekraakt? Want ik hoorde dat je daarvan een hele instabiele iPod kreeg. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb ook niet echt nadelen gezien. Werkt uitstekend en je kan duizenden applicaties erop zetten. Met de nieuwe update 3.0 kan je nu ook inloggen met je Youtube account e.d. Het werkt allemaal heel soepel. Het is alleen wel van: Wat ga je ermee doen? Als je alleen muziek nodig hebt kan je beter gewoon een mp3-speler kopen. Ik heb hem zelf gekocht vanwege de Wi-Fi en al die handige extra applicaties. Gratis wifi is ook in opkomst dus je kan zo op bepaalde plekken inloggen, daarnaast heb ik thuis ook nog wifi, dus kan je er gewoon mee internetten. En als je eenmaal internet erop hebt, kan je van veel dingen gebruik maken. Als je dus thuis niet over wifi/draadloos internet beschikt, dan is het nadeel dat je weinig applicaties kan gebruiken omdat veel gebruik maken internet, zoals YouTube, Safari, Mail, Weer, Aandelen, iTunes, iStore e.d. En het is toch jammer als je voor dat soort applicaties veel geld betaalt en je kan het niet gebruiken. Dus het ligt er beetje aan wat je ermee wilt doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.