Jump to content

Nadelen iPod Touch


KillerZero86

Recommended Posts

Ja, er hangt bij ons thuis Wi-Fi in de lucht, dus dat zit wel goed. Klopt het trouwens echt dat je dient te betalen voor een update? Dat vind ik dan wel weer zwak namelijk. En moet je ook voor de gemiddelde applicatie betalen of zijn de meeste gratis?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    6

  • .Senne

    6

  • FerryN

    5

  • wifeandkids

    5

Ipod touch updates zijn niet gratis kosten 8 euro.

EN je zit gemiddeld onder de 5 euro.voor apps.

maar met de update komen wel veel nieuwe dingen bij.

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe update van de iPod Touch kost €7,99. Omdat iPhone bezitters al meer betalen qua abonnement krijgen hun het gratis. iTouch-bezitters moeten dus helaas betalen, maar op zich wel begrijpelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Creative Zen heeft geen agenda, geen Hi-Fi.. alle gelijkenis is dat de Zen ook films en muziek aankan, maar de iPod Touch kan veel meer.

Oh en ik ga niet geen Apple spullen meer kopen omdat ze toevallig een naam eventueel geript kunnen hebben.

Maargoed, weer terug naar de nadelen van een iPod Touch

Een MP3 speler koop je omwille van muziek, niet vanwege een agenda. Maar als je dat nog niet door hebt :7

Wel eens gedacht dat sommige ook zo'n ding kopen om zakelijke redenen of niet alleen voor de mp3 functie?

Daarnaast, als ik stoer wou doen, had ik wel 4 briefjes van 50 in me zak gestoken en daarmee rond gewapperd, dat trekt volgens mij ook nog eens meer mensen aan dan een iTouch.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over die updates, een master update kost wel geld (7.99), maar de kleinere updates, die alleen zorgen voor meer stabiliteit zijn gratis, dat zijn meestal de updates van 3.0 naar 3.1 ens.

Het nadeel aan een touch is inderdaad dat de achterkant snel bekrast raakt, maar dat geeft geen schade aan de firmware o.i.d! Ze kunnen ook goed tegen een stootje, niet dat je er nu opeens mee moet gaan voetballen ofzo!

En nog een nadeel is dat als je de 8 GB neemt, je 1 gb kwijt bent aan de firmware! Dus 7gb over hebt om muziek en films en games enz erop te zetten, niet dat dit niet genoeg is, maar ik meld het maar even:)

En als je je ipod jailbreakt (wat ik gedaan heb) dan wordt die wel een stuk instabieler, maar als die vastloopt dan reboot je hem in 2 minuten weer :) (hangt van je aantal bestanden af), in mijn geval reboot ik hem 1 tot 2 keer per dag, maar ik ben ook vrij haastig xD Als je alles normaal rustig doet, dat crasht die nooit!

Met normale firmware crasht die overigens nooit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Was dat ding niet gekraakt? Want ik hoorde dat je daarvan een hele instabiele iPod kreeg.

Dan is je bron fout. Ik heb de mijne gejailbreaked, en hij crashed nooit. Wel crashen de illegale apps en andere wel eens, maar da's ook alles, en vrij logisch. Gewoon een ander downloaden en 't is weer in orde. :puh:

En als je je ipod jailbreakt (wat ik gedaan heb) dan wordt die wel een stuk instabieler, maar als die vastloopt dan reboot je hem in 2 minuten weer :) (hangt van je aantal bestanden af), in mijn geval reboot ik hem 1 tot 2 keer per dag, maar ik ben ook vrij haastig xD Als je alles normaal rustig doet, dat crasht die nooit!

Met normale firmware crasht die overigens nooit :)

Wat voor vastlopers heb jij dan? Ik nooit, ook al is hij gejailbreaked. En ik herstart de mijne eens in de twee weken fzo, tenzij de batterij plat is.

Euh, jailbreaken is gratis en het geeft je véél meer opties...:engel:

Maar als je 'm gejailbreaked hebt en je wil 'm in garantie doen, dan gaat het niet meer. Soms wil dat overigens wel eens mislukken ook, dus het is ook een risico. en er zijn wel meer opties, in de zin dat alles gratis is en je handige apps kan downloaden (zoals andere instellingen enzo) en thema's. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De prijs per gigabyte is nogal duur vergeleken met andere ipods. Ik heb zelf de ipod classic 120 gb en voor 10 euro minder kon ik de ipod touch 8gb kopen. Groot verschil dus. En ik vraag me af of een ipod touch wel zo leuk blijft als in het begin. Je kunt er spelletjes op spelen, internetten en zo. Maar dat kan ook gewoon op een computer.

Dus

1. erg duur

2. volgens mij zijn al die extra functies in tegenstelling tot andere ipods niet superleuk ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

De prijs per gigabyte is nogal duur vergeleken met andere ipods. Ik heb zelf de ipod classic 120 gb en voor 10 euro minder kon ik de ipod touch 8gb kopen. Groot verschil dus. En ik vraag me af of een ipod touch wel zo leuk blijft als in het begin. Je kunt er spelletjes op spelen, internetten en zo. Maar dat kan ook gewoon op een computer.

Dus

1. erg duur

2. volgens mij zijn al die extra functies in tegenstelling tot andere ipods niet superleuk ofzo

Hmm, maar hoe krijg jij ooit die 120 gb vol?

Daarnaast, dat schermpje is toch niet zo groot? dus met films kijken lijkt het me best wel klote, en bij mij heb ik het meeste aan films verbruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadelen zijn dat de achterkant snel bekrast en dat de batterij erg snel leeg is. Meer kan ik er nu niet over bedenken.

Eerder dit topic las ik dat ITunes een onhandig programma zou zijn? Nou, vind ik van niet. Ik vind het juist een handig programma, en handiger dan gewoon USB. Je kunt heel gemakkelijk zien wat je allemaal op je ITouch hebt staan enzo. Hij is dan misschien erg duur, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe update van de iPod Touch kost €7,99. Omdat iPhone bezitters al meer betalen qua abonnement krijgen hun het gratis. iTouch-bezitters moeten dus helaas betalen, maar op zich wel begrijpelijk.

Je betaalt al strontveel zogezegd voor applicaties en dergelijke en dan zou je nog eens moeten bijbetalen voor apllicaties? Jailbreaken die handel, met 219 euro hebben die geldwolven al genoeg gekregen imo..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook niet echt nadelen.Bij is die een keer gefreezed maar voor de rest heb ik geen nadelen.En dat overpriced gedoe,oke hij is duur maar je krijgt er wel iets mooi voor terug en daarbij tegenwoordig is alles duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg veel nadelen zijn er niet behalve dan dat de achterkant erg snel bekrast, maar dat is geen probleem als je een case eromheen doet. De speakers van de Touch gaan niet hard en erg mooi geluid komt er niet uit, maar dat is bij de meeste speakers wel die ingebouwd zijn.

Crashen gebeurt ook niet erg vaak, wel als je OS 3.0 hebt dat werkt nog niet met alle apps, en dat je er voor moet betalen is al helemaal belachelijk. De update heb ik via torrentz kunnen downloaden.

Verder vind ik iTunes niet echt een heel geweldig programma, op trage computers loopt dit erg snel vast. Wat wel handig aan iTunes is dat ie alles bijhoudt, je favorieten,meest afgespeelde, ontlangs toegevoegd, en onlangs afgespeeld. En wma bestanden converteert die automatisch, als je veel muziek hebt geript met WMP is dit niet erg handig en het converteren duurt daarom ook erg lang.

Verder is het scherm krasbestendig heb er nog geen enkele kras op gehad. Mijn Touch is 2 keer kapot gegaan, de eerste keer wilde hij niet herstellen, zelfs niet na 6 uur lang het geprobeerd te hebben toen heb ik hem naar Mediamarkt gebracht en hebben ze hem daar opgestuurd naar Apple, daar is geen fout gevonden zeiden ze, maar toen ik hem een uur later de Touch aan de pc deed en er nummer wilde opzetten liep hij vast, en heb ik hem gereset en kreeg ik weer hetzelde probleem, opnieuw naar Mediamarkt gegaan en daar heb ik na 3 weken uiteindelijk een nieuwe gekregen. Die werkt nu nog steeds goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...