FerryN Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat ik een redelijk grote nadeel vind, is als je hem in je broekzak hebt, niet volgende nummer of een nummer kiezen kan, etc. Je moet hem uit je broekzak halen, dan moet je de schermblokkering eraf halen, dan komt de muziek dinges naar boven, soms moet je nog op het icoontje drukken, en dan kan je het pas doen. Of twee keer op de home knop drukken, maar dan kan je geen willekeurig nummer kiezen of afspeellijst. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Koop je een Apple koptelefoon met afstandsbediening. Zoals hier. Dit is toevallig een dure, maar ik heb de 1e gepakt die ik zag als voorbeeld. Dan heb je het probleem niet dat je steeds je iTouch/iPhone moet pakken. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Of update naar 3.0, dan hoef je maar te schudden met je iPod en je gaat naar het volgende nummer. Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Of update naar 3.0, dan hoef je maar te schudden met je iPod en je gaat naar het volgende nummer. Dat vind ik weird, ik moet echt met dat ding zwiepen wilt ie dat pas doen, en soms als ik opsta, speelt ie opeens muziek af :S Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Een korte polsbeweging volstaat al hoor. Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Een korte polsbeweging volstaat al hoor. Ja, dat merk ik nu ook, al is het toch wel een pols zwiep meer, maar het werkt wel. Klote dat Pockettouch niet op 3.0 werkt -.- Reageren
Robando Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) 1 keer vallen en een dikke barst in het scherm Breng hem morgen trouwens naar de maker Bewerkt: 2 september 2009 door Robando Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Bij mij is ie al veel gevallen, en er is nog geeneens een krasje op het scherm. Overigens koop je best een beschermhoesje. ik heb de SwichEasy rebel case, die echt goed beschermt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.