TaartJJ~! Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hallo allemaal Ik heb vandaag voor het eerst iets serieus met Photoshop gedaan, het gaat om 2 Guns N' Roses signatures. Dit is dus het eerste wat ik ooit heb gemaakt, als je all die bullcrap niet meetelt. Ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, en waar ik de volgende keer op moet letten Reageren
Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) De 2e is gewoon de 1e maar dan met een extra effect, ik rate alleen je eerste signature. Ik denk dat je alleen het plaatje zwart wit hebt gemaakt en daarna wat kleine effecten en tekst hebt toegevoegd en verder niets.. Heb je toevallig het originele plaatje? Verder vind ik het niet echt mooi eerlijk gezegt. 3/10. EDIT: Oh, over het hoofd gezien sorry.. Bewerkt: 30 juni 2009 door Timske Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 De 2e is gewoon de 1e maar dan met een extra effect, ik rate alleen je eerste signature.Ik denk dat je alleen het plaatje zwart wit hebt gemaakt en daarna wat kleine effecten en tekst hebt toegevoegd en verder niets.. Heb je toevallig het originele plaatje? Verder vind ik het niet echt mooi eerlijk gezegt. 3/10. Zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat ik wat aan Photoshop heb gedaan, ik ken nog niet alle fijne kneepjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.