Dotz Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Ik krijg geen Adrenaline & Police Bribes bij mijn save house. Ik heb 71 mensen vervoerd met de ambulance & 47 criminelen vermoord met de police missies..? Wat kan de oorzaak zijn? Ik speel op een Ps2 en heb een originele versie.. Edit: nog 'n vraagje: Is het mogelijk om met een stretch en over de callahan bridge te vliegen met de code: CHITTY CHITTY B B ? Greetz Bewerkt: 4 juli 2009 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Iemand? :$ Want ik kom 'r echt niet over.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Vigilante_(GTA_III) http://nl.wikigta.org/wiki/Paramedic_(GTA_III) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hesoyam Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Ik krijg geen Adrenaline & Police Bribes bij mijn save house. Ik heb 71 mensen vervoerd met de ambulance & 47 criminelen vermoord met de police missies..?Wat kan de oorzaak zijn? Ik speel op een Ps2 en heb een originele versie.. Edit: nog 'n vraagje: Is het mogelijk om met een stretch en over de callahan bridge te vliegen met de code: CHITTY CHITTY B B ? Greetz Gebruik de Police wagen om over de brug te komen met CHITTY CHITTY BB want die wagen is lekker snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) Ik krijg geen Adrenaline & Police Bribes bij mijn save house. Ik heb 71 mensen vervoerd met de ambulance & 47 criminelen vermoord met de police missies..?Wat kan de oorzaak zijn? Ik speel op een Ps2 en heb een originele versie.. Edit: nog 'n vraagje: Is het mogelijk om met een stretch en over de callahan bridge te vliegen met de code: CHITTY CHITTY B B ? Greetz Gebruik de Police wagen om over de brug te komen met CHITTY CHITTY BB want die wagen is lekker snel. Danku.. Maar het is me al met de allesvrije stretch gelukt De adrealine pil heb ik nog steeds niet? Bewerkt: 4 juli 2009 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.