Dvt Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb om de zoveel tijd dat de Sidebar gadgets (Windows Vista Ultimate) helemaal door elkaar gegooit zitten (bij het opstarten). En ik vroeg me af of er geen programma is waarme je positie van de gadgets kan locken ofzo? Reageren
paul007 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb om de zoveel tijd dat de Sidebar gadgets (Windows Vista Ultimate) helemaal door elkaar gegooit zitten (bij het opstarten). En ik vroeg me af of er geen programma is waarme je positie van de gadgets kan locken ofzo? Ik denk niet dat er zo'n programma bestaat. Ik heb het ook eens in de zoveel tijd, maar het is toch niet zo vervelend? Zoveel werk is het toch niet? Tenzij je natuurlijk onwijs veel gadgets hebt staan. paul007 Reageren
Dvt Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb om de zoveel tijd dat de Sidebar gadgets (Windows Vista Ultimate) helemaal door elkaar gegooit zitten (bij het opstarten). En ik vroeg me af of er geen programma is waarme je positie van de gadgets kan locken ofzo? Ik denk niet dat er zo'n programma bestaat. Ik heb het ook eens in de zoveel tijd, maar het is toch niet zo vervelend? Zoveel werk is het toch niet? Tenzij je natuurlijk onwijs veel gadgets hebt staan. paul007 Nee, dat niet (heb maar één 'pagina'). Maar toch is het wel een beetje irri. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.