peter99 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 heey , is er een code dat al het water weg is ?? want ik heb er wel eens van gehoord op een site de url weet ik niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Code? Volgens mij is daar geen code voor althans geen officiele, welke site is dat dan geweest want mij lijkt dat onmogelijk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 of zou je arMAX moeten gebruiken ?????? da heb ik nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 wat heb je? VC op de pc of op de ps2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Hier kun je alle GTA VC cheats vinden. Zoals je ziet is er geen no-water-cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 oke ,dat is dan ook weer klaar ,want ik wil weten wat er in da gezonken vrachtschip te zien is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Dit. Niets dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Dit.Niets dus. ik was er met een boot over gevaren en zag : dat het schip dooorgeknakt was ,net als de titanic edit : is da een bleu hell ? Bewerkt: 25 mei 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Dit.Niets dus. ik was er met een boot over gevaren en zag : dat het schip dooorgeknakt was ,net als de titanic edit : is da een bleu hell ? Nee dat is een bug wanneer je een trainer gebruikt op de PC. - En nee op de PS2 is er NOOIT zo'n cheat. Ik heb namelijk een lijst van meer dan 1000 mogelijke combinaties die in cheat-achtige-vorm zouden kunnen zijn gemaakt en daar zaten maar iets meer dan 20 cheats tussen die zijn allemaal ook officieel bevestigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.