Jump to content

Probleem bij installatie


RenzoFerrari

Recommended Posts

Hey beste leden van het forum ,

ik heb onlangs GTA IV gekocht, maar kan het niet installeren; Hier is mijn probleem :

Ik steek cd1 erin , ik installeer Social Club , en kan me aanmelden (ik heb een social club-account) , maar dan moet normaal gezien de installatie van de game zelf beginnen (?) , maar dat doet ie niet bij mij :7

kunnen jullie me helpen ?

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Hey beste leden van het forum ,

ik heb onlangs GTA IV gekocht, maar kan het niet installeren; Hier is mijn probleem :

Ik steek cd1 erin , ik installeer Social Club , en kan me aanmelden (ik heb een social club-account) , maar dan moet normaal gezien de installatie van de game zelf beginnen (?) , maar dat doet ie niet bij mij :7

kunnen jullie me helpen ?

greetz

Hey welkom op GTAForum,

Ik snap niet helemaal wat daar dan erg aan is, dan start je het spel toch gewoon op via het icoontje van GTA IV (dan moet je eerst nog een snelkoppeling maken) of via RGSC.

Als het zo is dat alleen RGSC nog geinstalleerd is lees dan dit even:

Nadat RGSC is geinstalleerd moet het spel zelf nog geinstalleerd worden, wat ik nu zou doen is alles wat bij GTA IV hoort RGSC dus verwijderen en dan opnieuwe installeren en dan gewoon even wachten nadat RGSC is geinstalleerd daarna moet als het goed is GTA IV automatisch installeren. Als dat verder ook niet werkt check dan even of computer specificaties werken met GTA IV en/of je de nieuwste Service Pack hebt gedownload SP3 voor XP of SP1/SP2 voor Vista.

Grz GTA

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

@gta masternl; daar heeft hij dus vrij weinig aan, aangezien de installatie van gta4 zelf neit begint.

Dit is makkelijk op te lossen, ga naar mijn computer, verken dan het station waar gta 4 in zit, open de folder GTAIV en run daar setup.exe, nu zal hij wel starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...