chivu Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 hey gta gamers weet iemand een site of zo waar op staat welke auto`s ik allemaal kan tunen als het kan zou ik er graag ook bij willen hebben wat ik er allemaal aan de auto kan tunen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Gtagames beschikt over een SA Walktrough lijkt me wel handig als je die ook gebruikt hé? Welke Auto's kan ik tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chivu Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 er staat niet bij wat ik er allemaal aan kan tunen en ik heb bij iemand gezien en die had het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 er staat niet bij wat ik er allemaal aan kan tunen en ik heb bij iemand gezien en die had het wel vraag dan aan die "iemand" of jij die lijst ook mag hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chivu Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 die heeft hij niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ik heb ff op internet gezocht maar niet gevonden maar ja het is toch ook leuk als je gewoon tunt :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chivu Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ja maar het is wel fijn om te weten wat ik allemaal aan de auto kan tunen want bij een jester kan je een the fast and the furius van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Op zich een leuke toevoeging voor GTAGames.nl... Hoe had je dat graag gezien dan? (aangezien jij een dergelijke lijst voor ogen hebt gehad) Scheelt de WebMasters ook weer een hoop tijd! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chivu Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Op zich een leuke toevoeging voor GTAGames.nl...Hoe had je dat graag gezien dan? (aangezien jij een dergelijke lijst voor ogen hebt gehad) Scheelt de WebMasters ook weer een hoop tijd! :lol: ALS IK HET VINDT DAN ZEG IK HET WEL The Godfather: En als je je Caplock heb gevonden...mag je die wel uit zetten voortaan Bewerkt: 24 mei 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Snapt ie het nou niet of heeft ie gewoon een slecht geheugen? :o De manier waarop de lijst is samengesteld! De auto's die erop moeten (en de onderdelen of whatever erop moet) komt vanzelf wel. Daar zorgen de mensen die hier langskomen wel voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 kijk op de walkthrough http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Ik heb misschien een handige tip voor je : Koop San Andreas gewoon en zoek het zelf eens uit hij is al bijna uit op PC en X-Box. Dus dat ffies kan toch wel wachten ? [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 kijk op de walkthroughhttp://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=modshop Dat overzicht had Chivu waarschijnlijk ook al gezien. Hij (ik ook best eigenlijk) wil graag zien wát je bij iedere auto kan tunen. Da's iig een mooi begin. Later kunnen daar de foto's nog bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.