Jump to content

Achievements en Trophies


mattert

Recommended Posts

Ik speel GTA:IV op de ps3 en ik had op wikigta gelezen hoe je achievements / trophies kunt halen. dus ik had een van die dingen gedaan om een achievement / trophie tekrijgen, maar ik kreeg niks?..

want soms krijg ik ook als ik me ps3 opstart en daarna gelijk gta:iv speel krigj ik zoon berichte links boven in de hoek van old saves blabla cant unlock achievments/trophys ofzo..? maar moet ik dan helemaal opnieuw beginenn ofwa :S

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je cheats gebruikt. Volgens mij als je saved met die cheats, maar daarna weer laad moet het over zijn. Gewoon een kwestie van goed in het spel worden, kan je bijvoorbeeld iets halen als Wheelie Rider.

Ik zou trouwens Throphy's alleen halen als je er echt zin in hebt, anders kan het echt stressen worden :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

verrek! dan heb ik denk een keer cheas gebruikt voor de lol en daarna missies gedaan ..stom bezig ;l

Je kan ook een nieuwe game starten, dan doe je een paar missies, en ga je achievements halen. Trouwens de achievements voor de storyline kunnen niet worden gelockt. Dus dan kan je op 1tje storylinen (als dat een woord is), en de andere Trophy's halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wacht eens even.

Lees eerst dit bericht: klik.

Als je een save gebruikt van voor de patch, krijg je geen trophy's.

Als je een nieuwe game start kun je dat wel, en ja verschillende cheats laten je trophy's of achievements niet halen, dan moet je gewoon GTA IV opnieuw opstarten.

Update:

Inmiddels is een 20 MB grote update (met versie nummer 1.03) beschikbaar wat de trophies toevoegt aan GTA4. Om de trophies te kunnen halen dien je helaas wel met een nieuw spel te beginnen.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je lopen cheaten?? Dan kun je namelijk een hele zooi achievements niet meer halen....

sommige Trophies / Achiefments worden geblokkeerd als je cheats gebruikt zie Cheatpagina

dus geen hele zooi het zijn er maar 5 of 6!

Waarschijnlijk heb je cheats gebruikt. Volgens mij als je saved met die cheats, maar daarna weer laad moet het over zijn. Gewoon een kwestie van goed in het spel worden, kan je bijvoorbeeld iets halen als Wheelie Rider.

Ik zou trouwens Throphy's alleen halen als je er echt zin in hebt, anders kan het echt stressen worden :puh: .

Als je opslaat en het save herlaad is het niet over eens een cheat gebruikt en opgeslagen dan kan je opnieuw beginnen als je bepaalde Achiefments / Trophies wil halen

Je kan ook een nieuwe game starten, dan doe je een paar missies, en ga je achievements halen. Trouwens de achievements voor de storyline kunnen niet worden gelockt. Dus dan kan je op 1tje storylinen (als dat een woord is), en de andere Trophy's halen.

als je dit doet kan je niet de trofee halen voor de 100% als je de storyline zonder cheats uitspeelt is een stuk leuker dan moet je meer denken en moeite doen om geen leven kwijt te raken een nieuwe uitdaging dus :tu:

Als je de Wanted, Health en Annilihator cheat gebruikt, en je saved, kun je geen Trophies/Archievments meer halen, volgens mij.

je kan alleen bepaalde cheats niet meer halen

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij moet nu alles duidelijk zijn :tu::tu::tu::Y:Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je lopen cheaten?? Dan kun je namelijk een hele zooi achievements niet meer halen....

sommige Trophies / Achiefments worden geblokkeerd als je cheats gebruikt zie Cheatpagina

dus geen hele zooi het zijn er maar 5 of 6!

Waarschijnlijk heb je cheats gebruikt. Volgens mij als je saved met die cheats, maar daarna weer laad moet het over zijn. Gewoon een kwestie van goed in het spel worden, kan je bijvoorbeeld iets halen als Wheelie Rider.

Ik zou trouwens Throphy's alleen halen als je er echt zin in hebt, anders kan het echt stressen worden :puh: .

Als je opslaat en het save herlaad is het niet over eens een cheat gebruikt en opgeslagen dan kan je opnieuw beginnen als je bepaalde Achiefments / Trophies wil halen

Je kan ook een nieuwe game starten, dan doe je een paar missies, en ga je achievements halen. Trouwens de achievements voor de storyline kunnen niet worden gelockt. Dus dan kan je op 1tje storylinen (als dat een woord is), en de andere Trophy's halen.

als je dit doet kan je niet de trofee halen voor de 100% als je de storyline zonder cheats uitspeelt is een stuk leuker dan moet je meer denken en moeite doen om geen leven kwijt te raken een nieuwe uitdaging dus :tu:

Als je de Wanted, Health en Annilihator cheat gebruikt, en je saved, kun je geen Trophies/Archievments meer halen, volgens mij.

je kan alleen bepaalde cheats niet meer halen

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij moet nu alles duidelijk zijn :tu::tu::tu::Y:Y:Y

Zoals als ik al hierboven zei, de 100 % wordt hierdoor niet beinvloed, als je cheats gebruikt.

Je moet gewoon alle opgegeven dingen doen voor de trophy.

Maar voor de Platinium trophy moet je geen cheats gebruiken bij sommige dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...