paul007 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hey iedereen! Ik heb nu dus inFamous en ik heb de Engelse patch gedownload, maar de stemmen zijn nog steeds Nederlands... waar kan ik de taal instellen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Wat dacht je van de instellingen ? Reageren
paul007 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Wat dacht je van de instellingen ? Het staat niet bij de instellingen van inFamous zelf. Ik heb nu alleen heel m'n PS3 op Engels gezet maar dat is niet de bedoeling... Waar in inFamous zitten die instellingen want ik kan ze echt niet vinden. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Wat dacht je van de instellingen ? Het staat niet bij de instellingen van inFamous zelf. Ik heb nu alleen heel m'n PS3 op Engels gezet maar dat is niet de bedoeling... Waar in inFamous zitten die instellingen want ik kan ze echt niet vinden. Dan weet ik het ook niet. Je hele PS3 in het engels zetten heeft BTW geen zin. Weet je zeker dat de patch ook geïnstalleerd is en niet alleen gedownload? Reageren
paul007 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Wat dacht je van de instellingen ? Het staat niet bij de instellingen van inFamous zelf. Ik heb nu alleen heel m'n PS3 op Engels gezet maar dat is niet de bedoeling... Waar in inFamous zitten die instellingen want ik kan ze echt niet vinden. Dan weet ik het ook niet. Je hele PS3 in het engels zetten heeft BTW geen zin. Weet je zeker dat de patch ook geïnstalleerd is en niet alleen gedownload? Ja, hij is gewoon gedownload en geïnstalleerd. Maar waar zou je de taal dan kunnen kiezen? Misschien heb ik niet goed gekeken...? Bij mij heet de patch trouwens: 'Add Englisch to other languages' of zo iets, ik weet niet hoe je het schrijft, maar klopt dit? Want ik wil echt inFamous in het engels spelen zonder heel m'n ps3 op engels te zetten... Please iemand? Ik word hier zo wanhopig van. Heeft iemand tips om het stap voor stap te doen? Bewerkt: 1 juli 2009 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.