Stopbord Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Type: Steen brokkelig Stijl: Brokkelig Grootte: 24px Afbeelding: Badge gears of war Tekst: NickFailage Rand: / Kleuren: gears of war kleuren (oranje , rood , bloed) Render (optioneel): / Extra (optioneel): suc6 [b]Type[/b]: Steen brokkelig Stijl: Brokkelig Grootte: 24px Afbeelding: Badge gears of war Tekst: Stopbord Rand: / Kleuren: gears of war kleuren (oranje , rood , bloed) Render (optioneel): / Extra (optioneel): suc6 Type: Steen brokkelig Stijl: Brokkelig Grootte: 24px Afbeelding: Badge gears of war Tekst: Gamekingz Rand: / Kleuren: gears of war kleuren (oranje , rood , bloed) Render (optioneel): / Extra (optioneel): suc6 Type: Steen brokkelig Stijl: Brokkelig Grootte: 24px Afbeelding: Badge gears of war Tekst: Android Rand: / Kleuren: gears of war kleuren (oranje , rood , bloed) Render (optioneel): / Extra (optioneel): suc6 Je hoeft ze niet allemaal te doen , LIEFSt wel ! Bewerkt: 1 juli 2009 door Stopbord Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) ik probeer wel wat hugotje112 EDIT: Laat maar, het lukt niet Bewerkt: 1 juli 2009 door Hugotje112 Reageren
.Stan Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Ik wil wel, alleen kan je het nog eens duidelijk uitleggen? Ik snap namelijk niet helemaal wat je bedoelt. En moet die avatar niet 64x64 zijn? Ik heb net wat gebrobeerd, maar het lukt niet, dus graag een duidelijke uitleg... Bewerkt: 5 juli 2009 door stanboy96 Reageren
Stopbord Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik wil wel, alleen kan je het nog eens duidelijk uitleggen? Ik snap namelijk niet helemaal wat je bedoelt.En moet die avatar niet 64x64 zijn? Ik heb net wat gebrobeerd, maar het lukt niet, dus graag een duidelijke uitleg... BADGE oja letters moeten 24px.... badge is gwn badge kies grootte zelf maar Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik weet denk ik waar het voor is.. Een habbo fansite? Reageren
Stopbord Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik weet denk ik waar het voor is.. Een habbo fansite? Neeee Gears of war... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.