brankestein136313061993 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 hallo mensen, ik heb ff een erg domme vraag, maar ik weet m toch niet dus... hier komt ie: moet je, als je de updates voor GTA IV wil installeren, beginnen bij de 1e update en zo door naar de laatste (oftewel: 1 voor 1 installeren) of zit in de nieuwste patch ook alle vorige updates? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Ik dacht dat in de 3de patch de 1 en ook de 2de zaten inbegrepen. Als je dan het spel start zal het automatisch de 4de ophalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 de recente patch bevat ook alle fixes in voorgaande patches Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brankestein136313061993 Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 de recente patch bevat ook alle fixes in voorgaande patches ok dankjulliewel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.