Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hallo, Omdat het nu vakantie is heb ik besloten een taal zoals c++ ofzo te gaan leren. Maar met welke taal kan ik het beste kleine spelletjes maken? En is dat een beetje makkelijk om te leren? Greets! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hallo,Omdat het nu vakantie is heb ik besloten een taal zoals c++ ofzo te gaan leren. Maar met welke taal kan ik het beste kleine spelletjes maken? En is dat een beetje makkelijk om te leren? Greets! Game Maker taal. Ja serieus, het is een programmeertaal. Klik! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Hallo,Omdat het nu vakantie is heb ik besloten een taal zoals c++ ofzo te gaan leren. Maar met welke taal kan ik het beste kleine spelletjes maken? En is dat een beetje makkelijk om te leren? Greets! Game Maker taal. Ja serieus, het is een programmeertaal. Klik! Nee bedankt, want dat ga ik volgend jaar al bij ICT doen. Bewerkt: 1 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Sublime Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 gamemaker is zwaar klote, aan c++ heb je meer.. met gamemaker kan je domme spelletjes maken ik moet het ook met informatica en het is kut.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Dus ik moet voor c++ gaan? En is dat een beetje moeilijk? Want ik wil graag met iets makkelijks beginnen. Reageren
pimios Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hallo,Omdat het nu vakantie is heb ik besloten een taal zoals c++ ofzo te gaan leren. Maar met welke taal kan ik het beste kleine spelletjes maken? En is dat een beetje makkelijk om te leren? Greets! je kan ook voor actionscript gaan en dan flash spellen maken. of python en blender (ik weet niet of ik het goed heb) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Je kunt proberen C++ Games te maken, alleen is dit heel erg moeilijk, want je moet ook modellen maken. Wat je wel kunt proberen is PHP te leren en een Text Based Online game te maken. Daarmee kom je al een beetje vooruit Want C++ is volgens mij heel moeilijk. Probeer eens een boek uit van de bibliotheek over C++ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Heb je een voorbeeld van een Text Based Game? Reageren
pimios Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Heb je een voorbeeld van een Text Based Game? Elk mafia spel. Ogame Reageren
Sublime Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Heb je een voorbeeld van een Text Based Game? Elk mafia spel. Ogame megatycoon travian tribel wars en nog veeeeeeeel meer.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Dan ga ik denk ik toch maar voor PHP. Is dat moeilijk? Reageren
Deluxo Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 PHP valt mee. Ik leerde het binnen 1 minuut. Reageren
.Stan Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 PHP valt mee. Ik leerde het binnen 1 minuut. 1 minuut? Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 1 minuut? Het is mogelijk, echt waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.