Timotees Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 in moomapper is mijn gebouw zoals ik hem hebben wil, en in vc zelf is ie veel kleiner, hoe kan ik dit verhelpen p.s. ik heb nou ook last van onzichtbare muren, en die zitten vlak bij de respawn plek, terwijl mijn kavel een heel stuk verderweg zit Reageren
Wauzie Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Dit is wel erg raar...het zou niet mogelijk kunnen zijn dat er een grootteverschil is. Waar heb je een onzichtbare muur zitten? Heb je de model met Sketchup gemaakt? Reageren
Timotees Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) heb hem met 3ds max gemaakt, zal zo ff screen maken van onzichtbare muren, en dan edit ik me post EDIT: dat rode vlak ongeveer Bewerkt: 24 mei 2005 door timotees Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Stuur je me de model eens, ik denk dat je per ongeluk een grote box hebt gemaakt waar je object in zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.