Jump to content

Zijmissies onderdeel van Storyline?


GTA Monster

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bezig met de trophy 'Liberty City Minute' voor mijn Trophy Collection, dus mijn vraag is: horen zijmissies zoals 'First Date' ook bij de storyline?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

De zijmissies kan je ook gewoon blijven doen voor die trophy, ik heb de trophy vanmiddag gehaald en heb zelf ook alle zijmissies gedaan. :)

Hoelang deed jij er over?

Ik ben een uurtje bezig en zit bij Concrete Jungle, ik ga het wel halen :)

PS: Ik heb net gesaved en van deze savegame geladen, moet ik nu opnieuw beginnen?

Link to comment
Delen op andere websites

PS is een Postscriptum. Dat is een soort naschrift in een brief of zoals hier een post. Het word erin gezet omdat het niet perse gaat over wat er net werd verteld. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je Bayside.

Link to comment
Delen op andere websites

PS: Ik heb net gesaved en van deze savegame geladen, moet ik nu opnieuw beginnen?

Neen. De bedoeling van de "Liberty City Minute"-trophy is om het spel in minder dan 30 uur uit te spelen, maar dit hoeft niet aan één stuk door uitgespeeld worden, want dan zou het een echte levenloze trophy worden. :puh:

Deze trophy halen is echt niet moeilijk, als je een beetje goed bent kan je zelfs 100% behalen in minder dan 30 uur. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de storyline in 24 uur kunnen halen met cutscenes kijken en een heleboel rond zitten kl*ten omdat een missie me niet lukte.

Het is echt super gemakkelijk om het te halen.

@Hierboven: 17u is wel heel snel... :7

grtz

Tom

Bewerkt: door ~Victorious~
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook nog net binnen de 11 uur; het scheelde een paar seconden (+/- 10:55), zei de koe. :engel:

Aan de hand van die ervaring (die 11 uur) heb ik de tips op WikiGTA aangepast/toegevoegd. Die tips daar zijn dus niet zomaar bedacht, maak daar gebruik van. 8)

PS Daar lees je dus ook dat de zijmissies niet nodig zijn, als je eerst op WikiGTA had gekeken had je dit topic niet eens hoeven aan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

De zijmissies kan je ook gewoon blijven doen voor die trophy, ik heb de trophy vanmiddag gehaald en heb zelf ook alle zijmissies gedaan. :)

Hoelang deed jij er over?

Ik ben een uurtje bezig en zit bij Concrete Jungle, ik ga het wel halen :)

PS: Ik heb net gesaved en van deze savegame geladen, moet ik nu opnieuw beginnen?

Ik ben er zo'n 28/29 uur mee bezig geweest, ondertussen heb ik de cutscenes gekeken, ben ik vaak uit geweest met mensen en heb ik alle zijmissies gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...