.Stan Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, is het nú nog de moeite waard om Call of Duty: Modern Warfare te kopen, of kan ik beter wachten te Modern Warfare 2, of kan ik ze beter allebei kopen, of zijn er op dit moment nog andere goede games die ik kan kopen? Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...) Dus wat ik eigenlijk wil is hulp voor een goed spel wat ik nu kan kopen, en zelf dacht ik aan COD 4, maar het mag ook iets anders zijn... Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 CoD4 is nog een heel leuk spel om te spelen Een geweldige verhaallijn en de graphics mogen er ook wezen. Uren speel plezier gegarandeerd Ik wil eerst de demo van CoD 4 (2) spelen, voordat ik hem dan ga kopen. Hopelijk heb ik je vraag beantwoord Reageren
frankyyguy Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Ik heb CoD 4 als sinds 2007, en speel het spel nog steeds regelmatig. De online gameplay is best verslavend en blijft erg lang leuk. Hij zeker nog steeds de moeite waard! Ook is CoD WaW erg leuk, alleen heeft dit spel oudere wapens. Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...) Vond je die maar niks? Edit: Ik zie dat je CoD WaW al hebt.. CoD 4 is qua gameplay bijna hetzelfde, maar dan met moderne wapens. Allebij zijn leuk. CoD 4 vind ik leuk vanwege de moderne wapens en leuke maps online. Waw heeft wat meer features, maar ik vind de wapens wat minder. Evengoed is het een leuk spel vind ik, want die nazi zombies vind ik geniaal en ook de co-op. Bewerkt: 1 juli 2009 door frankyyguy Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 als je empire building games leuk vind ook wel soort sims city dan moetje voor anno 1404 gaan heel verslaafend heb hem nu al 5 dagen en heb al 15 uur gespeeld XD Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 zeker een leuk spel maar MW 2 lijkt me toch leuker Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb CoD 4 als sinds 2007, en speel het spel nog steeds regelmatig. De online gameplay is best verslavend en blijft erg lang leuk. Hij zeker nog steeds de moeite waard! Ook is CoD WaW erg leuk, alleen heeft dit spel oudere wapens.Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...) Vond je die maar niks? Nee ik vond hem idd maar niks , maarja ik denk dat ik voor CoD 4 ga, of weten jullie misschien nog een andere game. @blokzeil1, nee van dat soort games houdt ik niet zo, ik ben meer van Shooters, Freeroaming en Sandbox. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb CoD 4 als sinds 2007, en speel het spel nog steeds regelmatig. De online gameplay is best verslavend en blijft erg lang leuk. Hij zeker nog steeds de moeite waard! Ook is CoD WaW erg leuk, alleen heeft dit spel oudere wapens.Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...) Vond je die maar niks? Nee ik vond hem idd maar niks , maarja ik denk dat ik voor CoD 4 ga, of weten jullie misschien nog een andere game. @blokzeil1, nee van dat soort games houdt ik niet zo, ik ben meer van Shooters, Freeroaming en Sandbox. een andere game dan call of duty MW?call of duty MW2 Reageren
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Modern Warfare is nog steeds erg mooi en vooral de Multiplayer Mode word nog erg veel gespeeld. De singleplayer mag dan wel een beetje kort zijn maar ook die is nog erg mooi en een pakkend verhaal. Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb CoD 4 als sinds 2007, en speel het spel nog steeds regelmatig. De online gameplay is best verslavend en blijft erg lang leuk. Hij zeker nog steeds de moeite waard! Ook is CoD WaW erg leuk, alleen heeft dit spel oudere wapens.Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...) Vond je die maar niks? Nee ik vond hem idd maar niks , maarja ik denk dat ik voor CoD 4 ga, of weten jullie misschien nog een andere game. @blokzeil1, nee van dat soort games houdt ik niet zo, ik ben meer van Shooters, Freeroaming en Sandbox. een andere game dan call of duty MW?call of duty MW2 Modern Warfare 2 ga ik (denk ik) sowieso halen, maar ik vraag duidelijk om een game die ik NU kan kopen... en of ik beter CoD 4 kan kopen, of een andere game? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Modern Warfare 2 ga ik (denk ik) sowieso halen, maar ik vraag duidelijk om een game die ik NU kan kopen... en of ik beter CoD 4 kan kopen, of een andere game? Call of Duty 4 moet je gewoon kopen zonder te twijfelen, want deze game is zeker €35(?) waard. Voor deze prijs krijg je een fantastische singleplayer die helaas net als die van WaW niet al te lang duurt, en de multiplayer is net als de singleplayer in mijn ogen veel vetter als die van WaW. Ik heb deze game nu al bijna 230 uur online gespeelt, en ik ben hem nog lang niet beu. Kopen! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik zou voor Cod4+Modern warfare 2 gaan aangezien Modern warfare 2 verder gaat na het einde van de storyline van cod4 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb over 500 uur CoD4 gespeelt en het is en blijft een leuk en verslavend spel. De graphics zijn verder ook oké en online wordt het nog heel erg veel gespeeld. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik zit ook te twijfelen, maar ik wacht denk ik toch maar tod modern warfare 2 komt, anders zit ik met 2 spellen. die ik allebei wil spelen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Het is nog zeker de moeite waard vindt ik, Call of Duty 4 Modern Warfare blijft een leuk en verslavend spel! Reageren
.Stan Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel... 500 uur Bewerkt: 2 juli 2009 door stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.