Jump to content

CoD 4 nog de moeite waard?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
als je empire building games leuk vind ook wel soort sims city

dan moetje voor anno 1404 gaan heel verslaafend heb hem nu al 5 dagen en heb al 15 uur gespeeld XD

anno 1404 valt tegen , elke keer als je de mission spel je bouwt je het stadje en

bij de volgende mission is het weer anders zodat je weer opnieuw kan beginnenen

en elke map krijg je amper de tijd om echt iets te doen zodat je vaak 2 keer de map moet

spelen omdat je dan pas 100% krijgt als je alles gevonden heb op de map

enzzz graphics is verder oke

maarja verder is niet zo anders dan de rest van de anno games

Bewerkt: door Medal_Crusader
Geplaatst:
Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel...

500 uur :7

Och, ik ken veel erger. Die zitten al op 8000 uur. :7

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel...

500 uur :7

Och, ik ken veel erger. Die zitten al op 8000 uur. :7

Hoeveel uur spelen die dan wel niet per dag :7

EDIT: het wordt deze of Far Cry 2 of call of juaraz...zeggen jullie het maar!

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Het Is geworden: Call of Duty: Modern Warfare GOTY! :dans:

Maar waar kan ik hem het beste/goedkoopste kopen, ik geef de voorkeur aan een winkel i.v.m. me ouders kopen liever niet op internet.

Geplaatst:

Ik heb hem alleen gezien voor 40 euro, wat ik eigenlijk best veel vind.

Crysis komt uit diezelfde periode en is maar 15 euro...

Geplaatst:

Ik vind dat je SP van COD4 direct is uitgespeeld, dat is het enige nadeel aan COD4, je verdiept je in de verhaal lijn en voor je het weet is het al gedaan. :(

Geplaatst:

Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal?

P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is?

Stanboy96 ^_^

Geplaatst:

blijft een mooie game. Ik vind zelf dat de Bart Smit wel aardig goedkoop is en als je niet de deur uit wilt is bol.com wel goed...

Geplaatst:
blijft een mooie game. Ik vind zelf dat de Bart Smit wel aardig goedkoop is en als je niet de deur uit wilt is bol.com wel goed...

Hij zegt zelf dat zijn ouders niet willen dat hij online bestelt.

@stanboy96: Je kunt dan denk ik het beste bij free record shop halen aangezien je daar nog 7,50 euro korting krijgt.

Geplaatst:

Ja Wupie, dat was ik idd van plan...Nog ff wachten tot na de proefwerkweek en dan ga ik hem halen!

Geplaatst:
Ja Wupie, dat was ik idd van plan...Nog ff wachten tot na de proefwerkweek en dan ga ik hem halen!

Vig-Kaart?

Geplaatst:
Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal?

P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is?

Stanboy96 ^_^

nee de korting werkt alleen bij games die duurder dan 44,99 zijn, aangezien cod 4 goedkoper is krijg je geen 7,50 korting.

Geplaatst:

Klopt idd. de game is nu alweer afgeprijsd tot 39,99, maarja, is beter dan 50 euro en dan met 7,50 korting :puh:

Geplaatst:
Klopt idd. de game is nu alweer afgeprijsd tot 39,99, maarja, is beter dan 50 euro en dan met 7,50 korting :puh:

In mijn plaats kon ik het nergens goedkoper vinden dan 40 euro dus ik denk dat dat wel het goedkoopste is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...