Medal_Crusader Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) als je empire building games leuk vind ook wel soort sims citydan moetje voor anno 1404 gaan heel verslaafend heb hem nu al 5 dagen en heb al 15 uur gespeeld XD anno 1404 valt tegen , elke keer als je de mission spel je bouwt je het stadje en bij de volgende mission is het weer anders zodat je weer opnieuw kan beginnenen en elke map krijg je amper de tijd om echt iets te doen zodat je vaak 2 keer de map moet spelen omdat je dan pas 100% krijgt als je alles gevonden heb op de map enzzz graphics is verder oke maarja verder is niet zo anders dan de rest van de anno games Bewerkt: 2 juli 2009 door Medal_Crusader Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel...500 uur Och, ik ken veel erger. Die zitten al op 8000 uur. Reageren
.Stan Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel...500 uur Och, ik ken veel erger. Die zitten al op 8000 uur. Hoeveel uur spelen die dan wel niet per dag EDIT: het wordt deze of Far Cry 2 of call of juaraz...zeggen jullie het maar! Bewerkt: 2 juli 2009 door stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Het Is geworden: Call of Duty: Modern Warfare GOTY! Maar waar kan ik hem het beste/goedkoopste kopen, ik geef de voorkeur aan een winkel i.v.m. me ouders kopen liever niet op internet. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb hem alleen gezien voor 40 euro, wat ik eigenlijk best veel vind. Crysis komt uit diezelfde periode en is maar 15 euro... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik vind dat je SP van COD4 direct is uitgespeeld, dat is het enige nadeel aan COD4, je verdiept je in de verhaal lijn en voor je het weet is het al gedaan. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal? P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is? Stanboy96 Reageren
commando Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 blijft een mooie game. Ik vind zelf dat de Bart Smit wel aardig goedkoop is en als je niet de deur uit wilt is bol.com wel goed... Reageren
wupie Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 blijft een mooie game. Ik vind zelf dat de Bart Smit wel aardig goedkoop is en als je niet de deur uit wilt is bol.com wel goed... Hij zegt zelf dat zijn ouders niet willen dat hij online bestelt. @stanboy96: Je kunt dan denk ik het beste bij free record shop halen aangezien je daar nog 7,50 euro korting krijgt. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ja Wupie, dat was ik idd van plan...Nog ff wachten tot na de proefwerkweek en dan ga ik hem halen! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ja Wupie, dat was ik idd van plan...Nog ff wachten tot na de proefwerkweek en dan ga ik hem halen! Vig-Kaart? Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal?P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is? Stanboy96 nee de korting werkt alleen bij games die duurder dan 44,99 zijn, aangezien cod 4 goedkoper is krijg je geen 7,50 korting. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Klopt idd. de game is nu alweer afgeprijsd tot 39,99, maarja, is beter dan 50 euro en dan met 7,50 korting Reageren
wupie Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Klopt idd. de game is nu alweer afgeprijsd tot 39,99, maarja, is beter dan 50 euro en dan met 7,50 korting In mijn plaats kon ik het nergens goedkoper vinden dan 40 euro dus ik denk dat dat wel het goedkoopste is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.