.:TOM:. Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen? Tom Bewerkt: 1 juli 2009 door .:TOM:. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat je wel een vermoeden zou kunnen hebben als je zelf onderzoek had gedaan in de SA Root map. Rockstar Games -> San Andreas -> Models -> coll -> peds.col Ik denk dat ze hier in zullen staan. Bewerkt: 1 juli 2009 door Beagle Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Dit had ik al gevonden maar de file opent niet met 3dsmax en evenmin met de colleditor. Ik heb namelijk een ped model wat vergroot en dit werkt maar je kan door hem lopen en hij zit de helft onder de grond. Tom Reageren
Beagle Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hmm, al eens geprobeerd te importeren met de COL IO van KAMS? Reageren
MFCL Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Alle peds / player hebben de zelfde coll volgensmij... Ze zitten hardcoded in de .exe denkik Bewerkt: 1 juli 2009 door MFCL Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Dat is spijtig, ik had een ped verkleint tot de grootte van de voet van CJ. Als ik er op schiet klopt het wel (ik raak hem echt alleen als ik er op schiet maar ik loop er wel tegen alsof het eenj normale ped is (de collison is nog even groot) en hij zweeft in de lucht. Tom >>> Door DaBeast: PB verstuurd, collision word namelijk ge genereert .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.