Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen?

Tom

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je wel een vermoeden zou kunnen hebben als je zelf onderzoek had gedaan in de SA Root map.

Rockstar Games -> San Andreas -> Models -> coll -> peds.col

Ik denk dat ze hier in zullen staan.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Dit had ik al gevonden maar de file opent niet met 3dsmax en evenmin met de colleditor. Ik heb namelijk een ped model wat vergroot en dit werkt maar je kan door hem lopen en hij zit de helft onder de grond.

Tom

Geplaatst: (bewerkt)

Alle peds / player hebben de zelfde coll volgensmij...

Ze zitten hardcoded in de .exe denkik

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

Dat is spijtig, ik had een ped verkleint tot de grootte van de voet van CJ. Als ik er op schiet klopt het wel (ik raak hem echt alleen als ik er op schiet maar ik loop er wel tegen alsof het eenj normale ped is (de collison is nog even groot) en hij zweeft in de lucht.

Tom

>>> Door DaBeast: PB verstuurd, collision word namelijk ge genereert .<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...