CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Ik wil dit spel weer installeren omdat ik game-loos ben, maar lukt niet, en als ik de support contacteer zeggen ze me een recentere driver te vinden. Maar wat is dit precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 een driver een soort ''programma'' bijv. zegt hoe snel jou videokaart mag draaien. Hoe recentere hoe beter. Welke videokaart heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Je kan ook gewoon vragen waar je kan zien wat je videokaart is.... Start>uitvoeren>Daar moet je: dxdiag intypen. Dan naar het tab ''beeldscherm'' en dan wat achter naam staat. Als je dat even wil posten, zal ik zou de goede link geven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Je kan ook gewoon vragen waar je kan zien wat je videokaart is.... Daarom staat er ook ´´de rest kun je wel invullen.´´ Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Start>uitvoeren>Daar moet je: dxdiag intypen. Dan naar het tab ''beeldscherm'' en dan wat achter naam staat. Als je dat even wil posten, zal ik zou de goede link geven . Mobile Intel® 965 Express Chipset Family Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Je kan ook gewoon vragen waar je kan zien wat je videokaart is.... Daarom staat er ook ´´de rest kun je wel invullen.´´ Nou ben ik niet zo computer geniek... De rest kun je wel invullen. Start>uitvoeren>Daar moet je: dxdiag intypen. Dan naar het tab ''beeldscherm'' en dan wat achter naam staat. Als je dat even wil posten, zal ik zou de goede link geven . Mobile Intel® 965 Express Chipset Family En daarom zei ik ook: je mag ook wel gewoon vragen hoe je kan zien wat je videokaart is... Wil je nog eens kijk en kijken of er in dat schermpje G965, P965 of Q965 staat... Bewerkt: 1 juli 2009 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Dat kan ik zo even niet vinden, waar zou dat moeten staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Dat kan ik zo even niet vinden, waar zou dat moeten staan? Ergens in dat zelfde schermpje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Alleen de getallen staan in de naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Om te weten of je een nVidea hebt, hangt er een plakertje van "Graphics by nVidea" aan je PC? Bij die dxdiag, klik op beeldscherm en kijk bij apparaat, dan kijk je bij chiptype. Ikzelf heb een nVidea GeForce 8400M G en een chip die is GeForce 8400M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Dat stickertje heb ik niet. Chiptype: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb even gegoogled en heb gewoon de eerste site genomen, dan op een linkje geklikt en dan kom ik hier uit. Het is Simpel Je drukt gewoon op de blauwe knop, dan gaat de site je pc scannen naar de laatste versie van je vid kaart. Mocht je de laatste versie niet hebben dan hij vragen om deze te downloaden en te instaleren. Waar google al niet goed voor is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Bedankt, maar waar is dat precies goed voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Bedankt, maar waar is dat precies goed voor? Hierdoor word je driver up-to-date gehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Nu krijg ik dus zo´n melding dat het niet toegestaan is volgens de instellingen van de browser... Bewerkt: 3 juli 2009 door Evo_Des Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.