Jump to content

Ps3: Nokia Headset probleem


Visser23

Recommended Posts

Hey,

Ik heb sinds gister een Nokia Headset gekocht (bluetooth). Ik heb hem geregistreerd en al, maar in de games kan niemand mij horen. Het voluma staat wel degelijk op 5, de headset is ingeschakeld en staat als in- en uitvoerapparaat. Ikzelf kan andere mensen wel horen, maar ik hun niet.

  • Ik heb de headset al verwijderd en opnieuw geregistreerd.
  • Ik heb de headset al uit en aan gedaan.

De bovenstaande oplossingen werken niet. Weet iemand anders een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien vind je hier wat behulpzaams onder de kopjes 'Setup' en 'Troubleshooting'. :)

@ hieronder: Nee sorry, meer oplossingen zou ik niet weten. :(

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij die instellingen kijkt (waarbij je dus het in- en uitvoerapparaat kan bepalen) en je gaat gewoon wat praten, zie je dan die balk bewegen? Als dat niet het geval is en alles is wel gewoon goed ingesteld, dan ligt het toch aan je headset zelf denk ik. Zit er op je headset zelf ook niet toevallig een of ander schakeltje voor het volume te bepalen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, tuurlijk, anders kan ik hem niet registreren :puh:

Ik heb trouwens een Nokia BH-102.

Ik heb de compleet zelfde headset als jij, en zelfs ik weet niet wat er aan de jouwe scheelt...

Probeer eens om hem de hele nacht op te laden, misschien helpt datr.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dan beweegt het balkje. Alleen ingame hoort niemand me. Er zit geen volume-knop op.

Welk spel probeer je? 't Zou altijd nog aan de ingame instellingen kunnen liggen, bij bepaalde spellen kun je instellen of je wel of niet wilt dat andere mensen je via de headset kunnen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Killzone 2 en Fifa 09 doen ze allebei niet.

Ok dan ff een stom vraagje, nadat je die instellingen veranderd had (dus onder invoerinstellingen je headset geselecteerd), had je toen op bevestigen geklikt? Ik neem aan van wel, maar als je dat niet doet worden de instellingen niet opgeslagen, dus ik vraag het nog maar even voor de zekerheid. ^_^ En anders, ga eens ff goed de instellingen van Killzone en FIFA '09 bekijken, wie weet staat er ergens wel een instelling voor de communicatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hij is bevestigd. Daarnaast kan je met Killzone 2 gewoon gelijk beginnen te praten, en hier zijn dus geen aparte instellingen voor. Ik zal hem deze nacht een laten opladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hij is bevestigd. Daarnaast kan je met Killzone 2 gewoon gelijk beginnen te praten, en hier zijn dus geen aparte instellingen voor. Ik zal hem deze nacht een laten opladen.

Probeer het ook eens op GTA Iv of COD: WAW ofzo, daar worden er ook veel headsets voor gebruikt oh en op de achterkant van je game's doosje staat het erop of het headsets ondersteunt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja meestal zie je als je een spel speelt dat headsetfunctie ondersteunt (en je hebt je headset dus op je juiste manier ingesteld), ook zo'n headset-icoontje voor je naam staan. Weet niet of dat bij Killzone en FIFA '09 zo is, want die spellen heb ik niet. Ik weet het in ieder geval wel zeker van GTA IV. Als je dan naar het multiplayer menu gaat en je komt vervolgens in het multiplayerscherm (waar spelers samenkomen voordat het potje begint), dan zou je zo'n icoontje voor je naam moeten zien staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...