Jump to content

2 player mode

david

Recommended Posts

Ik denk ik het...

R*ckstar zal wel gedacht hebben tot sommige mensen geen broer of zus hebben...Dan kan je ook niet met 2 spelen.(ik BV. heb geen broer of zus)

Zal wel stom zijn...Voor mij en de andere...

Delen op andere websites

Ik weet bijna wel zeker van niet.

Ik heb zelf een keer met een vriend van mij 2 player mode gespeelt, en toen moesten wij zoveel mogelijk mensen om het leven brengen binnen een bepaalde tijd.

Elke keer als je het red word de tijd steeds korter, en moet je weer opnieuw dus er komt geen einde aan.

je kan het namelijk ook niet uitspelen, dat soort spelletjes kan je altijd blijven spelen.

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

moet je eigenlijk voor 100% de 2 player mode hebben gedaan? ik denk het niet maar er komt als er een van beide dood is: mission failed, dus misschien wel, ik weet het niet goed.

Je Hebt GEEN 2 Speler missies nodig om het spel 100% uit te spelen ;)

Maar wel alle: Tags, Foto's, Horseshoes, Oesters, alle missies, alle Odd Jobs, en dan was je er volges mij...

En Natuurlijk geen cheats gebruiken ;)

Delen op andere websites

moet je eigenlijk voor 100% de 2 player mode hebben gedaan? ik denk het niet maar er komt als er een van beide dood is: mission failed, dus misschien wel, ik weet het niet goed.

Maar wel alle: Tags, Foto's, Horseshoes, Oesters, alle missies, alle Odd Jobs, en dan was je er volges mij...

gewoon alles wat op de checklist staat

Delen op andere websites

cheats mag wel (ik doe het niet hoor), want je kan ook mét cheats 100% halen: Klik hier!

en hier

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...