Jump to content

Death Row

Flame^

Hoe ramde jij door de blokkade heen?  

1 lid heeft gestemd

1. 1. Hoe ramde jij door de blokkade heen?

• Tank
      3
    • Kogelvrije Admiral
      1
    • Patriot
      1
    • OL Barracks
      1
    • Enforcer
      1
    • BF Injection
      1
    • Sportwagen
      4
    • Coach
      1
    • Anders nl.
      9

Recommended Posts

ik denk gewoon dat ie bedoelt hoe de mense die missie hebbe klaargekrege :puh:

in ieder geval ik ben er niet op in geramd ik ben er een stuk voor eruit gespronge dat de wagen in de blokade rijd en daarna de wagens stuk geschote en zo die ventjes heb opgeblazen B)

Delen op andere websites

Uhm... Dient dit topic een hoger doel..? Heb je tips nodig voor de missie? Zo ja, Zie hier.

Ik bedoel: Hoe zijn mensen door de blokkade heen geramd/Hoe hebben zij de missie gehaald?

Tips heb ik niet meer nodig heb de missie nl. al gehaald :) .

Ben gewoon nieuwsgierig hoe de andere het hebben gedaan.

Delen op andere websites

Ik heb de blokade niet geramd, ik land gewoon met een heli op het hoge gebouw ernaast, en schiet de blokade met de rocket-launcher aan puin. Daarna nog een paar rockets naar de verschillende mannen die eraan komen rennen. dat switchen naar een machine-gun, en naar lance rennen, onderweg iedereen neerschietend.

Delen op andere websites

Gewoon in de kogelvrije Admiral die blokade verrot rammen. Dan spring ik achter de blokade zodat die andere mij niet kunnen raken maar ik hun wel. Als hun dood zijn neem ik mijn Sniper en schiet ik alle aankomende mannen dood. Dan rij ik verder in de kogelvrije Admiral en vermoord alle overige mannetjes. Dan laat ik Lance in stappen en dan parkeer ik het hele zootje bij die blokade. Dan met een Shotgun die auto's van je achtervolgers over hoop geknald en toen Lance naar het ziekenuis gebracht.

Delen op andere websites

Without Cheats:

Ik heb nooit de blokkade geramd. Ik ben er een stuk voor de blokkade uitgestapt, en heb de poppetjes neergeschoten. Daarna ben ik naar binnen gegaan, en ja, ik heb de auto's die als blokkade moesten dienen, heel gelaten. Toen ik binnen in de Junk Yard was heb ik een aantal poppetjes af moeten maken, en Lance Vance moeten bevrijden.

With Cheats:

Simpel, ik heb een auto gepakt, damage proof aangezet, doors locked aangezet en dan maar naar binnen rijden. Niks aan de hand, je overrijd alle poppetjes gewoon, behalve die op die kraan staat. Die heb ik met mn gouden Colt neergeschoten. :rolleyes:

Delen op andere websites

Heb ik houd van Coaktail party's dus voor deze missies heb ik een heleboel molotov coaktails en Bazooka;s gebruitkj heel chill alleen in de Junkjard werd het wat druk. dus moets ik me Oython gebruiken en nog eens zwaar geschut, maar ach ik heb Lance bevrijd hé daar draait het om.

Dus eigenlijk heb ik de blokkade opgeruimd met een paar bazooka's en toen ik eenmaal binnes was deden de m16 en m4 de rest

Mclaw: Je hebt het goed :lol:

Bewerkt: door The Outlaw
Delen op andere websites

ik kwam heel hard aanrijden. maakte een slippende bocht met mijn stinger en gebruik mijn auto als bunker.

als ie in de fik vliegt ff afstand houden

en dan terug

knal de auto overhoop van de blokkade en als die gast daarachter even niet kijkt ren ik snel naar een hoekje toe

knal m overhoop, loop de junk yard binnen knal vervolgens iedereen met mijn ruger overhoop en loop nar lance koekepance (zo noemne mijn broer en ik lance :puh: )

nou ren ik met lance naar de stubby shotgun achter dat gebouw en pak dan de admiral/sentinel

als ik op de weg ben ga ik snel naar die rode brug van een trainrailsje en neem daar een sluiproute.

nou ik rij snel de hoofdweg op en die lui in de comets komen met achterna

ik ben helemaal niet bang ofzo (nu niet meer)

en zo heb ik de missie gehaald

toen iknnog problemen ermee had toen werd ik meteen overhoop geschoten toen ik aan kwam rijden en toen ik eindelijk lance op de oprit had gekregen kamen de comets, beuken me tegen zon telefoon paal aan :( auto kapot

ik ren weg maar die sukkel blijft gewoon staan

BOOM dood

ook s in de missie copland schiet er de auto naast m kapot waardoor hij dood gaat

dat noem ik nou s een s*kkel.

komt waarschijnlijk nog omdat hij op die stoel gemarteld werd. was nog niet goed bij zijn hoofd denk ik :puh:

oene

Delen op andere websites

ik heb eerst alle hidden packs gezocht, (dan komt de hunter op dat platform bij washington beach) en ik heb de missie met een hunter gedaan :) met de raketjes :puh:

dat kan niet. als je de 100ste hidden package gevond34n hebt en de mssie keep your friends close nog niet gedaan hebt kom de hunter op de army base

aangezien je cop outfit ook nog niet geunlocked hebt lijkt het me niet echt makelijk om daar te komen. :ph34r:

of je moet er een mod in hebben staan. zo ook kunnen

oene :huh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...