Jump to content

Death Row


Flame^

Hoe ramde jij door de blokkade heen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Hoe ramde jij door de blokkade heen?

    • Tank
      3
    • Kogelvrije Admiral
      1
    • Patriot
      1
    • OL Barracks
      1
    • Enforcer
      1
    • BF Injection
      1
    • Sportwagen
      4
    • Coach
      1
    • Anders nl.
      9


Recommended Posts

Hoho, Bij 100 hidden packages komt de Hunter op dat ene platform en als je de missie Keep your friends close hebt gedaan komt hij bij de Army base hoor, bij mij tenminste.

Bij mij toevallig andersom?... :huh: Eerst bij Fort Baxter en daarna in Ocean Beach.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had s ook iets wou ik speciaal voor een missie de hunter gebruiken, k zoek de hidden packages en eindelijk heb ik ze.

ik race naaar dat ene platform. niks helemaal niks.

nou ik zit te schelden en te vloeken start mijn savegame opnieuw, spel opnieuw, computer opnieuw. niks. vlieg na het eten met heli over army base, wat zie ik daar staan...

de hunter. *gescheld* *gekl**t* *gedood*

ik was niet echt in een goed humeur. maar het maakt mij niet uit. t zal wel bij iedereen verschillend zijn. bij mij is het gewoon eerst of army base en dan de volgende op dat platform, hoe je het ook doet.

oene :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag luidt dus:

Hoe ben jij door de blokkade heen geramd?

Ik heb hetzelf met een Coach gedaan :lol:  :puh:

waar kan je een kogel vrije admiral vinden ? :unsure: :blink:

Bij de missie Guardian Angels. Waar voor dient trouwens de zoekfunctie als niemand hem gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Without cheats...

Een stukje voor de Junkyard uitgestapt, toen alle mannetjes neer gesniperd en wat molo richting de auto gegooit, die ontploften en dat was me 'ticket' in.. Ik parkeerde me auto een beetje aan de voorkant voor de 'Getaway' Eenmaal binnen pakte ik simpel me Ruger en heb ik iedereen afgeschoten, Snel met Lance al schietende richting de auto gelopen en als een gek naar het ziekenhuis geraced.

With cheats

Simpel je doet de cheat getthereamazinglyfast en de lock door cheat en beukt dan flink door de blokkade heen... Je schiet wat mannetjes af en neemt Lance mee in de auto richting het ziekenhuis..

Bij mij komt de Hunter ook eerst op Fort Baxter, en dan pas op het platofrm bij Ocean Beach.. :huh: :puh:

Ik heb duz gekozen voor sportwagen...

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...