wieboy Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 mijn vraag is dus of je ook met zijn tweeen t/m vieren op een console kan spelen maar dan niet online want ik heb een xbox360 alleen geen xbox live gold dus ik kan niet online multiplayer spelen maar ik wil met twee controlers kunnen spelen kan dat? Reageren
Dastard Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Neen. Alleen op GTA SA kon je met 2 spelen op de PS2 dacht ik. Maar op GTA IV kun je niet met 2 spelen . EDIT: Nope, je kan niet met 2 op GTA IV gelijk welke console. Heb juist eventjes de achterkant van m'n doosje bekeken, er staat "1 speler". Bewerkt: 2 juli 2009 door Dastard Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Als je met z'n tweeën wilt spelen heb je dezelfde console + internet nodig. En dan kan je elkaar inviten op multiplayer en dan kan je samen spelen. Best wel zonde dat R* niks deed zoals in GTA SA waardoor je met z'n tweeën kon spelen in SP. Reageren
jenske94 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 ik heb het op pc want voor de x box moet je betalen online en ps3 is te duur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.