Wickedmen Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 hallo forumleden ik heb een klein probleempje en ik hoopte dat jullie mij kunnen helpen het zit namelijk zo ik heb gisteren een psp gekocht(3000) versie doe er een paar liedjes op video en zo daarna een beetje fifa spelen maar als ik daarna een video kijk blijkt er een dode pixel te zijn (zwart scherm rode puntje)wat moet ik doen denken jullie nu al gebruik maken van me garantie Reageren
Dastard Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb. Reageren
RoL0 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb. Ik adviseer je (als je geen garantie meer hebt) dit programmaatje. Heeft bij mij gewerkt (slapende pixel, zwart was blauw) EDIT: Shit, link dood EDIT2: http://xxx/2005/06/10/psp-stuck-pixel-fix/ Hier staat een filmpje dat dode pixels kan repareren. Gewoon een lange tijd laten draaien. Er staat bij dat het niet voor dode pixels is, maar dat werkt ook wel, had een vriend van mij. RoL0 Bewerkt: 2 juli 2009 door Thundercover Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Het is ook geen dode pixel, hij hangt alleen maar. Volgens mij mag je er wel gewoon mee terug hoor, zij hebben ten slotte een product geleverd dat niet helemaal naar behoren werkt. Reageren
Stopbord Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Je kan proberen , maar ik geloof er niet in x'D Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb. Ik adviseer je (als je geen garantie meer hebt) dit programmaatje. Heeft bij mij gewerkt (slapende pixel, zwart was blauw) EDIT: Shit, link dood EDIT2: http://www.xxx.com/2005/06/10/psp-stuck-pixel-fix/ Hier staat een filmpje dat dode pixels kan repareren. Gewoon een lange tijd laten draaien. Er staat bij dat het niet voor dode pixels is, maar dat werkt ook wel, had een vriend van mij. RoL0 Dit is een fix voor pixels die vast zitten: "stuck pixel" niet voor dode pixels. Bewerkt: 2 juli 2009 door Thundercover Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 In de beginpost staat dat deze pixel rood blijft op een zwart scherm. Het is dus een hangende pixel en geen dooie . Reageren
Wickedmen Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 thnx voor de reacties ik zal vandaag wel die progamma proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.