Jump to content

dode pixel op psp


Wickedmen

Recommended Posts

hallo forumleden ik heb een klein probleempje en ik hoopte dat jullie mij kunnen helpen

het zit namelijk zo ik heb gisteren een psp gekocht(3000) versie doe er een paar liedjes op video en zo daarna een beetje fifa spelen maar als ik daarna een video kijk blijkt er een dode pixel te zijn (zwart scherm rode puntje)wat moet ik doen denken jullie nu al gebruik maken van me garantie

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he :tu:

Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he :tu:

Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb.

Ik adviseer je (als je geen garantie meer hebt) dit programmaatje. Heeft bij mij gewerkt (slapende pixel, zwart was blauw)

EDIT: Shit, link dood

EDIT2: http://xxx/2005/06/10/psp-stuck-pixel-fix/ Hier staat een filmpje dat dode pixels kan repareren. Gewoon een lange tijd laten draaien. Er staat bij dat het niet voor dode pixels is, maar dat werkt ook wel, had een vriend van mij.

RoL0

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook geen dode pixel, hij hangt alleen maar. Volgens mij mag je er wel gewoon mee terug hoor, zij hebben ten slotte een product geleverd dat niet helemaal naar behoren werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik jou zijn, ja dan zou ik hem direct terugbrengen. Maar, het is nog altijd jouw keuze he :tu:

Terug gaan zal weinig zin hebben, want als ik het goed heb krijg je niks vergoed als je een dode pixel op het scherm van je PSP heb.

Ik adviseer je (als je geen garantie meer hebt) dit programmaatje. Heeft bij mij gewerkt (slapende pixel, zwart was blauw)

EDIT: Shit, link dood

EDIT2: http://www.xxx.com/2005/06/10/psp-stuck-pixel-fix/ Hier staat een filmpje dat dode pixels kan repareren. Gewoon een lange tijd laten draaien. Er staat bij dat het niet voor dode pixels is, maar dat werkt ook wel, had een vriend van mij.

RoL0

Dit is een fix voor pixels die vast zitten: "stuck pixel" niet voor dode pixels.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...