Jump to content

Animations maken en ingame zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo modders, de eerste keer dat ik met 3Ds Max werk, dus het wordt nog even wennen.

Ik probeer sinds gister animaties te maken in 3Ds Max7. Ik heb een hele slechte variant gemaakt van de Moonwalk en die probeer ik nu ingame te zetten met Kams scripts, maar het gaat altijd fout. Ik probeer hem te vervangen met de 'WALK_player' animation zodat alle peds in san andreas de Moonwalk doen.

-0103532-0.png
Als ik replace gaat het nooit goed. Dit heb ik gehad:

Done! -> ingame geen resultaat.

En 0.103532 -0. -> ingame loopt hij vast.

En dan had ik nog een vraagje over het animaties maken zelf. Hoe maak je een nieuwe frame voor je animatie? Is daar ook een sneltoets voor?

Alvast bedankt. _O_

Bierbuikje

Geplaatst:

Zorg dat je alle bones hebt geselecteerd, verder absoluut geen modellen/andere dummy's of KAMS zal een error geven en het IFP bestand is verpest. Dat je het ingame misschien niet ziet, zou kunnen komen omdat je een verkeerde animatie replaced; er zijn veel loop-animaties. Weet je ook zeker dat het bestand dat je niet een backup aan het veranderen bent die niet in GTA staat (Gebeurt mij soms)? :puh:

Ten tweede; je kan de lengte van een animatie aanpassen door rechtsklik op een play of pause of een van de control knopjes rechts van de frameline te klikken, en dan ergens bij "end: 16" dat getal verhogen en op OK te drukken. Een nieuwe keyframe word gemaakt als je bijv. een bot beweegt. Lees eens een tutorial over animatie met 3DS Max, je kan er veel van leren ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Voor zover ik weet zitten er geen modellen in deze animatie. Alleen maar bones. En ik verander wel de goede IFP file.

Dit is de animatie die ik in san andreas wil zetten.

Bewerkt: door Bierbuikje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...