GAMEKINGZ Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Hoi allemaal hier post ik mij zelfgemaakte bewegende plaatjes. Hier de eerste van GoW : Meer plaatjes volgen. Wees gerust Kritisch. Bewerkt: 2 juli 2009 door gamekingz Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Niet slecht, maar het gaat veel te snel man. Laat het einde een seconde of 2 duidelijk zijn, nu blijft ie maar draaien. Maar leuk gedaan hoor Reageren
Dvt Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Niet slecht, maar het gaat veel te snel man. Laat het einde een seconde of 2 duidelijk zijn, nu blijft ie maar draaien. Maar leuk gedaan hoor Ja, je wordt helemaal gek. Breng er ook even wat rust in. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 ja iets trager en dan is die leuk mischien ook wat vuur op de agtergrond tot gta Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ok wordt gedaan. alleen geen vuur. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mooi gedaan! Alleen dat rood onder aan de afbeelding gaat niet mee met het draaien ofzo. Ik zou dat ding weg doen. hugotje112 Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 het draait wel mee . maar er komen er nog meer. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 ga in ieder geval er lekker mee door tot gta Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 het draait wel mee . maar er komen er nog meer. Ja maar ik bedoel dat als hij draait dat gewoon verdwijnt. hugotje112 Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ah ok. Morgen komen er meer , ik heb er een paar voor mijn eigen clan gemaakt. Hopelijk vinden jullie het wat. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Hier komt nog een bewegend plaatje een van mijn clan. Dit plaatje wordt binnenkort ons logo.(denk ik) EDIT : Ze komen terug er was iets mis met de plaatjes dus ze komen er zo snel mogelijk weer aan. Hier nog een : Het is ongeveer 1,3 mb groot P.S. het is nog een oud plaatje want de clan is tegenwoordig een Action Gaming Clan. Wees weer kritisch. Bewerkt: 2 augustus 2009 door GAMEKINGZ Reageren
Stopbord Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Wel cool gedaan joh! Zeker die 2de , wel jammer van de grootte Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Bedankt ik zal eens kijken wat ik er aan kan veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.