fakeOG Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Help. als ik een mod op mijn gta Sa laat instaleren door gta sa mod installer loopt mijn sple tijdens het laden vast. wtf wat moet ik doen of heeft iemand de oplossing stuur ff en PB. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Wat is de GTA SA Mod Installer? Dat kan je toch gewoon handmatig doen? En welke MOD is het?(LINK) Reageren
fakeOG Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Wat is de GTA SA Mod Installer? Dat kan je toch gewoon handmatig doen? En welke MOD is het?(LINK) gta sa mod installer is een prog. waarmee je mods automatich kan instaleren. de link http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1009 Reageren
Beagle Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Je moet de mod handmatig installeren met IMGTool, volg de stappen in de handleiding. Overigens heb ik mooiere versies van deze auto's gezien. Reageren
fakeOG Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Je moet de mod handmatig installeren met IMGTool, volg de stappen in de handleiding. Overigens heb ik mooiere versies van deze auto's gezien. Oh kan je mij die link ff sturen en als je hem niet hebt. Bedankt. Reageren
Beagle Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Google: IMGTool en je vind genoeg resultaten. Reageren
fakeOG Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Google: IMGTool en je vind genoeg resultaten. ik bedoelde de auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.