NickOwnage Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hallo, Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dan heb je ouderlijk toezicht, dan moet je in het menu als je je Xbox360 opstart ga je helemaal naar rechts, daar heb je instellingen. Dan zie daar ook ouderlijk toezicht staan en dan verander je een dingen die je wilt. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Nee, bekend probleem. Dit ligt aan je Hotmail/Yahoo/AOL adres. Waarschijnlijk is je leeftijd onder de 18 jaar ingesteld. Ik weet dat dat problemen kan geven met onder andere E.A. games, en daar ligt dit ook waarschijnlijk aan. Enige optie wat ik mij kan bedenken is een nieuwe gamertag maken met een email adres van boven de 18 jaar als leeftijd ingesteld. Succes. Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Bewerkt: 2 juli 2009 door lexus123 Reageren
Dvt Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij. Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij. Dan rest er niks anders dan een nieuw account aan te maken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij. Dan rest er niks anders dan een nieuw account aan te maken. Dat account van die vriend is 18+ Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) Dat account van die vriend is 18+ Je hebt dus al een 18+ account dus vanwaar dit topic??? @hieronder: Edited Bewerkt: 4 juli 2009 door lexus123 Reageren
Dvt Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Dat account van die vriend is 18+ Je hebt dus al een 18+ account dus waarvan dit topic??? Het is 'vanwaar', niet 'waarvan'. Maarja dat wist hij toen nog niet hè... Reageren
j0uk3 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen? Uhm... Volgens mij snap jij niet helemaal waar dit topic over gaat. Je kan geen 360 spellen spelen op een ''oude'' Xbox. Het gaat in dit topic erover dat je Xbox360 account te jong is om bepaalde spellen online te mogen spelen omdat er een 16+/18+ -rating aan hangt. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen? Je hebt het fout begrepen. Met ''Xbox'' bedoelt hij gewoon Xbox 360. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Bij Gears of War 2 kan ik nu ook op mijn eigen account van 13 op Multiplayer met Gold. Ik ga vanmiddag testen of dat ook met die andere spellen zo is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Bij de andere is het leeftijd gebonden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.