Jump to content

mod garage's

Recommended Posts

Geplaatst:

beste lezers,

:cya:

wie kan mij helpen.

ik wil graag weten bij welke missie je de mod garagae in las venturas opengaat? in SAN ANDREAS.

alvast bedankt,

dedevil

Geplaatst:

In Las Venturas is maar één mod-garage, de TransFender, en die gaat tegelijk open met Loco Low Co. en de andere TransFenders. Meer info op WikiGTA.

Geplaatst:

bij mij is dat niet zo. want ander gingen die in san ferio ook open. maar die gingen pas open na een missie. dus daarom vroeg ik na welke missie hij open ging. en ik kan het niet vinden op wiki gta

Geplaatst:

Alle TransFenders en de Loco Low. Co. Gaan open na de missie Cesar Vialpando. Ook die van Las Venturas en San Fierro dus. De ándere mod garage in San Fierro, Wheels Arch Angels gaat pas open nadat je de Wangs Cars missies hebt voltooid. En dat waren alle mod garages.

Geplaatst:

Dan heb je misschien het gebied nog niet ontdekt (dan is het nog blauw op de map) of dan heb je de missie Cesar Vialpando nog niet gedaan of je hebt Blips uitstaan op je map.

Geplaatst:
... ander gingen die in san ferio ook open. maar die gingen pas open na een missie.
Maar je vraag ging niet over de mod-shops in San Fierro, je vroeg naar de mod-shops in Las Venturas. In Las Venturas is er maar één mos-shop, namelijk de TransFender. (En een bomb-shop zoals de bomb-shop van 8-ball in Los Santos.)
ik wil graag weten bij welke missie je de mod garagae in las venturas opengaat?
Verder staat het gewoon op WikiGTA beschreven, kwestie van je ogen openzetten en eventueel gebruik maken van de zoekfunctie. Even wat pagina's op een rijtje.

TransFender

TransFender is de enige modshop in San Andreas die meerdere vestigingen heeft. De eerste vestiging die open gaat is te vinden in Temple, Los Santos en daar kan vanaf de missie Cesar Vialpando auto's in worden gemod. Zodra je naar San Fierro kan, gaat de vestiging in Doherty, San Fierro open en wanneer je Las Venturas kan betreden, de vestiging bij het Come-A-Lot, Las Venturas. Modshops zijn op de radar en plattegrond te herkennen aan de rode moersleutel ModGarageMarker.gif.
In principe kan je er al binnen komen vanaf de missie Cesar Vialpando (waarin je met een lowrider moet dansen). Alleen is het aan te raden te wachten tot na de missie Yay Ka-Boom-Boom, dan is Las Venturas namelijk vrij toegankelijk.

Wheel Arch Angels

Wheel Arch Angels is de derde en tevens laatste modshop die je kan bezoeken in GTA San Andreas. De shop is te vinden in Oceans Flats, San Fierro, op de radar en plattegrond te herkennen aan de rode moersleutel ModGarageMarker.gif. Je kan gebruik maken van deze modshop na de missie Zeroing In die bij Wang Cars hoort.
En zoals MartyCeha al zei: als jij bepaalde instellingen van je plattegrond (en radar) hebt uitgezet loop je kans dat je inderdaad niet alle iconen te zien krijgt. Ik raad je ook aan om gewoon alle iconen die kunnen verschijnen ook te laten zien.
Geplaatst: (bewerkt)
... ander gingen die in san ferio ook open. maar die gingen pas open na een missie.
Maar je vraag ging niet over de mod-shops in San Fierro, je vroeg naar de mod-shops in Las Venturas. In Las Venturas is er maar één mos-shop, namelijk de TransFender. (En een bomb-shop zoals de bomb-shop van 8-ball in Los Santos.)
ik wil graag weten bij welke missie je de mod garagae in las venturas opengaat?
Verder staat het gewoon op WikiGTA beschreven, kwestie van je ogen openzetten en eventueel gebruik maken van de zoekfunctie. Even wat pagina's op een rijtje.

TransFender

TransFender is de enige modshop in San Andreas die meerdere vestigingen heeft. De eerste vestiging die open gaat is te vinden in Temple, Los Santos en daar kan vanaf de missie Cesar Vialpando auto's in worden gemod. Zodra je naar San Fierro kan, gaat de vestiging in Doherty, San Fierro open en wanneer je Las Venturas kan betreden, de vestiging bij het Come-A-Lot, Las Venturas. Modshops zijn op de radar en plattegrond te herkennen aan de rode moersleutel ModGarageMarker.gif.
In principe kan je er al binnen komen vanaf de missie Cesar Vialpando (waarin je met een lowrider moet dansen). Alleen is het aan te raden te wachten tot na de missie Yay Ka-Boom-Boom, dan is Las Venturas namelijk vrij toegankelijk.

Wheel Arch Angels

Wheel Arch Angels is de derde en tevens laatste modshop die je kan bezoeken in GTA San Andreas. De shop is te vinden in Oceans Flats, San Fierro, op de radar en plattegrond te herkennen aan de rode moersleutel ModGarageMarker.gif. Je kan gebruik maken van deze modshop na de missie Zeroing In die bij Wang Cars hoort.
En zoals MartyCeha al zei: als jij bepaalde instellingen van je plattegrond (en radar) hebt uitgezet loop je kans dat je inderdaad niet alle iconen te zien krijgt. Ik raad je ook aan om gewoon alle iconen die kunnen verschijnen ook te laten zien.

maar ik heb alle iconen aan staan. het teken van fransfender staat wel aan in san ferrio en ook in los santos, maar niet in las venturas. en ik kan las veturas ook bereiken maar daar staat gewoon geen icoon. en ik heb heel wikigta door gekeken maar kan er niks vinden.

Bewerkt: door dedevil
Geplaatst:
dus bij jou staat er nergens op de map dat moersleuteltje, dat lijkt me sterk

meschien mods geinstaleerd???

alleen niet bij las veturas. en ja ik heb mods geistaleerd maar weer verwijderd. en de game op nieuw ge instaleerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...